Järjestö- ja verkkosivukoulutukset

Verkkosivut ja jäsenrekisteri kuntoon -koulutus 10.10.

Koulutukset on suunnattu niille, jotka ovat jo tehneet uusia verkkosivuja, mutta kaipaavat tukea ja vinkkejä sekä seurojen jäsenrekisterin käyttäjille. Verkkosivut ja jäsenrekisteri käsitellään koulutuksissa omissa osioissaan. Kouluttajina toimivat Terhi Kursula ja Ida Pöyhönen. Jäsenrekisterikoulutuksessa käydään läpi, miten seurojen jäsenrekisterin käyttäjien tulee valmistautua ensi vuoden suoralaskutukseen.

Osallistujilla tulee olla käyttäjätunnukset jäsenrekisteriin ja jäsenyhteisön verkkosivuille.

Koulutukset järjestetään Karjalatalolla Helsingissä. Seuraavan koulutuksen päivämäärä on 10.10.2020 klo 10-16.

Hinta on 20€/hlö.

Yhdistyksen toimihenkilöiden koulutukset

Karjalan Liitto järjestää Karjalatalolla jäsenseurojensa hallituksen jäsenille, (puheenjohtajat, sihteerit, jäsenrekisterinhoitajat, rahastonhoitajat, hallituksen  jäsenet) järjestökoulutusta.
Koulutus sisältää järjestötoiminnan perustietoa, toiminnan suunnittelua, taloutta, jäsenrekisterin pitoa jne. Kurssilaiset voivat ilmoittautuessaan kurssille esittää omia toivomuksisiaan kurssin sisällöstä.
Kurssimateriaali jaetaan sähköisessä muodossa.
Koulutuksesta vastaa Eevaliisa Kurki, jolta saa lisätietoja osoitteessa: eevaliisa.kurki@gmail.com tai puhelimitse 040 5454 797.

Seuraavan järjestökoulutuksen päivämäärä tarkentuu myöhemmin syksyllä.

Hinta 30€/hlö.

Ilmoittautumiset:

Ilmoittautumiset alla olevalla lomakkeella tai liiton toimistoon, toimisto@karjalanliitto.fi, p. 09 7288 170. Ilmoita lomakkeen Lisätietoja-kohdassa, mihin koulutukseen osallistut.

Koulutukset toteutuvat, jos osallistujia on riittävästi.
Muutokset mahdollisia.
Koulutukset järjestää Karjalan Liitto ja Opintokeskus Sivis.