Järjestö- ja verkkosivukoulutukset

Yhdistyksen toimihenkilöiden koulutukset

Karjalan Liitto järjestää Karjalatalolla jäsenseurojensa hallituksen jäsenille, (puheenjohtajat, sihteerit, jäsenrekisterinhoitajat, rahastonhoitajat, hallituksen  jäsenet) järjestökoulutusta kevään aikana.
Koulutus sisältää järjestötoiminnan perustietoa, toiminnan suunnittelua, taloutta, jäsenrekisterin pitoa jne. Kurssilaiset voivat ilmoittautuessaan kurssille esittää omia toivomuksisiaan kurssin sisällöstä.
Koulutuspäivät ovat lauantaisin 22.2., 14.3. sekä  4.4.2010 klo 10-16. Kunakin päivänä on sama ohjelma.
Kurssimateriaali jaetaan sähköisessä muodossa.
Koulutuksesta vastaa Eevaliisa Kurki, jolta saa lisätietoja osoitteessa: eevaliisa.kurki@gmail.com tai puhelimitse 040 5454 797.

Hinta 30€/hlö, sis. lounaan.

Verkkosivukoulutus

Verkkosivuperehdytyksen kouluttajana toimii Terhi Kursula. Koulutukset on suunnattu niille, jotka ovat jo tehneet uusia verkkosivuja, mutta kaipaavat tukea ja vinkkejä. Perehdytystä järjestetään tarpeen vaatiessa myös piirien alueilla eri puolilla maata. Voit ehdottaa ajankohtaa toimistoomme, niin katsomme koulutukselle päivän, jolloin mahdollisimman moni halukkaista pääsee paikalle.

Seuraavat verkkosivukoulutukset järjestetään 22.2. ja 14.3.2020 klo 10-15.

Hinta on 30€/hlö, sis. lounaan.

Ilmoittautumiset:

Ilmoittautumiset alla olevalla lomakkeella tai liiton toimistoon, toimisto@karjalanliitto.fi, p. 09 7288 170. Ilmoita lomakkeen Lisätietoja-kohdassa, mihin koulutukseen osallistut.

Koulutukset toteutuvat, jos osallistujia on riittävästi.
Muutokset mahdollisia.

Koulutuksen järjestää Karjalan Liitto ja Opintokeskus Sivis.