Järjestö- ja verkkosivukoulutukset

Verkkosivutyöpajat

Perehdytys uusien verkkosivujen tekemiseen jatkuu syksyllä 2019, tällä kertaa työpajojen muodossa. Työpajat on suunnattu heille, jotka ovat jo tehneet uusia verkkosivuja, mutta kaipaavat tukea ja vinkkejä. Työpajat järjestetään 28.9, 12.10. ja 9.11. Karjalatalolla Helsingissä. Työpajaan voi tulla joustavasti klo 9-14. Työpajan hinta on 15€/hlö sis.opetuksen ja pientä naposteltavaa.

Yhdistyksen toimihenkilöiden koulutukset

Seurojen puheenjohtajille, varapuheenjohtajille, sihteereille ja hallituksen jäsenille suunnatussa koulutuspäivässä aiheena on mm. liiton ja seuran yhteistyö, seuran toimintaa säätelevät lait, puheenjohtajan rooli ja tehtävät ja seuran toiminta, suunnittelu ja talous.
Koulutukset ovat
19.10.2019, 9.11..2019 ja 23.11.2019 klo 10-15. Kunakin päivänä on sama ohjelma.

Kouluttajana on Karjalan Liiton varapuheenjohtaja Eevaliisa Kurki.

Hinta 30 euroa, sisältää lounaan.

Ilmoittautumiset alla olevalla lomakkeella tai  liiton toimistoon, toimisto@karjalanliitto.fi, p. 09 7288 170. Ilmoita lomakkeen Lisätietoja-kohdassa, mihin koulutukseen osallistut.
Koulutusten hinta sisältää koulutuksen.
Koulutus toteutuu, jos osallistujia on riittävästi.
Muutokset mahdollisia.
Koulutuksen järjestää Karjalan Liitto ja Opintokeskus Sivis.

Karjalan Liitto tarjoaa jäsenyhteisöilleen ilmaiset verkkosivut

Karjalan Liitto tarjoaa kaikille jäsenyhteisöilleen verkkosivutilaa.
HUOM! Karjalan Liiton vanhat sivut (vanha.karjalanliitto.fi) lopetetaan kesäkuussa 2019. Niiden jäsenyhteisöjen, joilla on sivut liiton sivujen alla, tulee uudistaa sivut ennen sitä. Tai vastaavasti vanhoilla sivuilla oleva aineisto (tekstit, kuvat, tiedostot, linkit) tulee tallentaa esimerkiksi ulkoiselle kovalevylle.

Koulutuksia järjestetään Karjalatalossa, Käpylänkuja 1, 00610 Helsinki sekä verkkosivu-webinaareja
Ilmoittautumiset kullekin kurssille kaksi viikkoa ennen kurssia osoitteeseen toimisto@karjalanliitto.fi, p. 09 7288 170 tai alla olevalla lomakkeella. Lisää alkuun koulutuksen nimi ja päivämäärä.
Koulutusten hinta on 30 euroa sisältäen koulutuksen ja lounaan.
Koulutus toteutuu, jos osallistujia on riittävästi.
Muutokset mahdollisia.
Koulutuksen järjestää Karjalan Liitto ja Opintokeskus Sivis.