Kiinteistöosakeyhtiö Karjalaisten Heimotalo ja Karjalan Liitto etsivät uutta talonmiestä

11.10.2023 12:54

Haluatko olla Karjalatalon uusi henki ja toiminnan kivijalka?

Nykyisen talonmiehen siirtyessä yli 40 vuoden työuran jälkeen eläkkeelle, Kiinteistöosakeyhtiö Karjalaisten Heimotalo ja Karjalan Liitto etsivät uutta

TALONMIESTÄ

Talonmies vastaa yksin koko kiinteistön päivittäisestä teknisestä ylläpidosta, tarvittavien huoltopalveluiden hankinnasta, siivouksesta sekä ulkoalueiden siisteydestä. Piha-alueiden talvikunnossapito tullaan ulkoistamaan. Tehtävä sisältää myös kiinteistön eri tilojen tapahtuma- ja kokousjärjestelyjen tukemisesta (esim. kalusteiden sijoittelu ja kokoustekniikka). Karjalatalo sijaitsee Helsingin Käpylässä.

Tehtävän hoitaminen edellyttää monipuolista kiinteistönhoidon ja siivouksen osaamista. Eduksi katsotaan kokemus erityisesti vanhemmasta talotekniikasta, koska kiinteistön tekniikka on alkuperäistä ja peruskorjaus alkaa lähivuosina.

Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytämme kiinteistöhuollon tehtäviin soveltuvaa ammatillista koulutusta sekä asiakaspalveluasennetta. Käytännön kokemus vastaavista tehtävistä on eduksi. Nykyinen talonmies perehdyttää valittavan henkilön tehtäviinsä ja voi myös tarvittaessa sijaistaa uuden henkilön jo aloitettua.

Tehtävässä on kokonaistyöaika.

Valittavan henkilön on mahdollista vuokrata itselleen kohtuuhintainen asunto (kaksio) kiinteistön yhteydestä.

Valittu henkilö on osa Karjalan Liiton henkilöstöä, mutta hän toimii kiinteistönhoidon ja siivouksen osalta Karjalatalon omistavan Kiinteistöosakeyhtiö Karjalaisten Heimotalon työnjohdon alaisuudessa.

Tehtävä tulee ottaa vastaan 1.1.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Tiedustelut:
Kiinteistöosakeyhtiö Karjalaisten Heimotalon hallituksen puheenjohtaja Pertti Hakanen, p. 0500 505 997, pertti.hakanen@karjalanliitto.fi

Kiinteistöosakeyhtiö Karjalaisten Heimotalon toimitusjohtaja Outi Örn, p. 050 304 1444, outi.orn@karjalanliitto.fi

Hakemukset palkkatoivomuksineen 31.10.2023 mennessä otsikolla talonmies:
outi.orn@karjalanliitto.fi tai Outi Örn, Kiinteistöosakeyhtiö Karjalaisten Heimotalo, Käpylänkuja 1, 00610 Helsinki

Palkka

Hakija voi esittää palkkatoiveen.

Kuvia Karjalatalolta.