Vuoksela-juhla 27.5.2018

27.05.2018 | Hattula, Hattula-Pirtti

Tervetuloa Vuoksela-seuran perinteiseen Vuoksela-juhlaan!

Juhlapaikkana on Hattulan vanhan kirkon lähellä oleva ja Arepyhässä hyväksi kokoontumispaikaksi koettu Hattula-Pirtti. Hattula-pirtin piha-alueelle mahtuu joitakin autoja, mutta juhlien aikana käytössä on myös Pyhän Ristin kirkon pysäköintipaikka, josta on kävelytie puiston poikki Pirtille.

Messu klo 12 Pyhän Ristin kirkossa. Saarnan pitää Tampereen emeritus tuomiorovasti, teologian tohtori Voitto Silfverhuth ja liturgina on Seppo Komonen. Pyydetään varaamaan lämmintä ylle, sillä kirkossa ei ole lämmitystä. Kolehti tulee Vuoksela-Seuralle.

Klo 13 ruokailu ja kahvitarjoilu kirkon lähellä sijaitsevassa Hattula-Pirtissä. Lohikeiton, kahvin ja ohjelmamaksun yhteishinta on 25 €.

Klo 14 sääntömääräinen vuosikokous Hattula-Pirtissä. Tästä on erillinen ilmoitus.

Päiväjuhla alkaa välittömästi vuosikokouksen jälkeen samassa paikassa. Päivänjuhlan ohjelmasta mainittakoon. Tervetulosanat ja loppusiunaus: Seppo Komonen, huomionosoitukset Taisto Virkille ja Tapio Sihvolle, joka näyttää matkakuvia Vuokselan matkalta, juhlapuhe: Taisto Virkki, laulu- ja soittoesitykset: Pilvi-Annukka Äikäs ja Minttu Siitonen, juhlan juonto ja runoesitys: Petri Liski, yhteislauluja, päätössanat: Jyrki Warvas. Tuote- ja materiaalimyyntiä.

Tervetuloa runsain joukoin viettämään juhlapäivää Hattulaan!

Vuoksela-Seuran hallitus

Ilmoittautumislomake