Tervetuloa mukaan!

Tässä voit liittyä jäseneksi

Jääski-seuraan kuuluu yli 700 jäsentä, jotka haluavat pitää Jääsken nimen, perinteet ja perinnön muistissa ja elävänä tuleville sukupolville.

Tule mukaan !

Liittymislahjana saat Karjala-lehden kuukauden numerot veloituksetta. Näin voit tutustua monipuoliseen karjalaiseen toimintaan.

Jäseneksi liittyminen on helppoa. Täytät vain lomakkeen ja lähetät sen Liity jäseneksi -painikkeesta. Sitten menet verkkopankkiisi ja maksat jäsenmaksun. Jäsenyytesi astuu voimaan, kun olet maksanut jäsenmaksun. Sen jälkeen saat seuran jäsensihteeriltä kirjeen tai sähköpostin, joka vahvistaa jäsenyytesi.

Jääski-seuran kautta kuulut myös valtakunnalliseen Karjalan Liittoon.

Jäsenmaksu vuonna 2019 on 38 euroa. Se sisältää Jääski-seuran 18 euron jäsenmaksun ja Karjalan Liiton 20 euron jäsenmaksun.

Jos olet Karjalan Liiton jäsen jo jotakin muuta kautta (esim. paikkakunnan Karjala-seura tai sukuseura), niin maksat vain Jääski-seuran jäsenmaksun.

Jääski-seuran tilitiedot jäsenmaksuja varten:

Kymenlaakson OP
FI 24 5750 0120 3591 54
BIC OKOY FIHH

Viite 1009

Käytä aina viitettä; se vähentää seuran pankkikuluja!

HUOM! Jos maksat jonkun toisen puolesta (esim. äitisi tai isäsi), niin kirjoita verkkopankin viesti-kenttään, kenen maksu on kyseessä. Näin osaamme kohdistaa maksun oikeaan henkilöön.

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.
Heräsikö kysymyksiä?

Ota yhteyttä jäsensihteeriimme jasen.jaaski@gmail.com tai 044 0232 777

Sie, mie ja myö yhes!

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.