Jääski-kauppa

Jääski-kaupan tuotteet

Jääski-kaupan tuotteita voi tilata suoraan täältä verkkokaupasta. Tilauslomake on tämän sivun alaosassa.

Jääski-tuotteita on myynnissä myös seuraavissa tilaisuuksissa:

• Suku- ja pitäjämarkkinoilla Karjala-talolla 16.11.2019
  • Pääkaupunkiseudun jääskeläisten pikkujouluissa Karjala-talolla 23.11.2019
  • Jääski-seuran syystapaamisessa Myllykoskella, Kouvolassa 30.11.2019 (syyskokous ja lapsiryhmän esittämä Evakko-aiheinen näytelmä Ensossa syntyneen Pauli Villasen tekstiin pohjautuen Anjalankosken Teatterissa)

Kotikylä Jääskessä -kirjaa ja Kuurmanranta-kirjaa voi ostaa ja noutaa  myös suoraan Imatralta ja Kouvolasta.

Ennen noutoa, ota yhteyttä Imatralla: info@imatratours.fi tai 040 0379 509, Kouvolassa jasen.jaaski@gmail.com tai 040 5913339 ja sovi ajankohdasta.

Tuotteita voi tilata tämän sivun tilauslomakkeella tai sähköpostitse: kauppa.jaaski@gmail.com. Ilmoita sähköpostissa nimesi ja osoitteesi ja tilauksen tiedot. Saat tuotteiden mukana pankkisiirron maksamista varten.

UUTTA:

Jääskeläinen 2020 -lehti

Tilaa nyt! Edullisempi hinta 20€ ennakkotilauksella!

(nh.25€)

Miten Jääsken asukkaat kokivat talvisodan? Talvisodan syttymisen ja päättymisen merkkivuosien vuoksi (1939-1940) lehdessä on paljon muistelmia sota-ajoista Jääskessä sekä evakkotarinoita.  120-sivuinen lehti sisältää myös nuorempien Jääski-juuristen kertomuksia ja kokemuksia sekä sukututkimuksen tuloksena syntyneitä tarinoita. Talvisodan vaiheisiin Jääskessä johdattaa historian tutkija Martti Monnon artikkeli.

Laaja lehti on lähes kirja; 120-sivua!

Jos olet jäsen, saat yhden kappaleen maksutta jäsenetuna marraskuun aikana.

Jääskeläinen 2020 -lehden tilaukset suoraan tästä linkistä.

UUTTA!

Seinäkalenteri 2020

Suosittu seinäkalenteri ilahduttaa ja muistuttaa koko vuoden Jääskestä. Kuvituksena harvinaisia kuva-aarteita!

Kalenterissa on kolmisenkymmentä vanhaa kuvaa Jääsken kuva-arkistosta. Kannen kuva on Enson Pellervontien läheisyydestä.

Kalenterissa on päivämääräruudukko kuukausittain. Kalenterin lopussa on infoa Jääskestä.

Kalenteri on myös kiva lahja isänpäiväksi, joulupukin pakettiin ja jälkipolville.

Hinta: 15€

Tilaa allaolevalla lomakkeella helposti. Kalenterit toimitetaan 4.11. alkavalla viikolla.

Kalenterien tilaukset tästä linkistä

Kirjat, lehdet ja julkaisut