Tervetuloa mukaan!

Tässä voit liittyä jäseneksi

Jääski-seuraan kuuluu noin 600 jäsentä, jotka haluavat pitää Jääsken nimen, perinteet ja perinnön muistissa ja elävänä tuleville sukupolville. Tervetuloa mukaan! Samalla liityt mukaan koko karjalaista heimoamme edustavaan Karjalan Liittoon ja olet osana sukupolvien ketjua pitämässä yllä karjalaista kulttuuria.

Tule mukaan !

Liittymislahjana saat Karjala-lehden kuukauden numerot veloituksetta. Näin voit tutustua monipuoliseen karjalaiseen toimintaan.

Jäseneksi liittyminen on helppoa. Täytät vain lomakkeen ja lähetät sen Liity jäseneksi -painikkeesta. Sen jälkeen saat seuran jäsensihteeriltä kirjeen tai sähköpostin, joka vahvistaa jäsenyytesi.

Jääski-seuran kautta kuulut myös valtakunnalliseen Karjalan Liittoon. Jääski-seura on jäsenenä myös Karjalaisessa Nuorisoliitossa ja Pääkaupunkiseudun karjalaisyhteisöt Pääsky ry:ssä sekä Karjalaisten Pitäjäyhdistysten liitossa, joten saat myös kaikkien näiden tahojen jäsenedut käyttöösi.

Jäsenmaksu vuonna 2022 on 38 euroa. Se sisältää sekä Jääski-seuran että Karjalan Liiton jäsenmaksun.

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.
Heräsikö kysymyksiä?

Ota yhteyttä jäsensihteeriimme jasen.jaaski@gmail.com tai 044 0232 777

Etuja jäsenille

Jäsenenä pääset alennettuun hintaan Jääski-seuran tilaisuuksiin!

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.