Tervetuloa mukaan!

Tässä voit liittyä jäseneksi

Jääski-seuraan kuuluu noin 600 jäsentä, jotka haluavat pitää Jääsken nimen, perinteet ja perinnön muistissa ja elävänä tuleville sukupolville. Tervetuloa mukaan! Samalla liityt mukaan koko karjalaista heimoamme edustavaan Karjalan Liittoon ja olet osana sukupolvien ketjua pitämässä yllä karjalaista kulttuuria.

Tule mukaan !

Liittymislahjana saat Jääskeläinen 2016 tai Jääskeläinen 2020 -lehden. Lähes 100-sivuinen lukupaketti sisältää runsaasti Jääski-juuristen muistelmia ja tarinoita.

Jäseneksi liittyminen on helppoa. Täytät vain lomakkeen ja lähetät sen Liity jäseneksi -painikkeesta. Sen jälkeen saat seuran jäsensihteeriltä kirjeen tai sähköpostin, joka vahvistaa jäsenyytesi.

Jääski-seuran kautta kuulut myös valtakunnalliseen Karjalan Liittoon. Jääski-seura on jäsenenä myös Karjalaisessa Nuorisoliitossa ja Pääkaupunkiseudun karjalaisyhteisöt Pääsky ry:ssä sekä Karjalaisten Pitäjäyhdistysten liitossa, joten saat myös kaikkien näiden tahojen jäsenedut käyttöösi.

Jäsenmaksu vuonna 2024 on 38 euroa. Se sisältää sekä Jääski-seuran että Karjalan Liiton jäsenmaksun.

Jäsenen antamia tietoja ylläpidetään Karjalan Liiton jäsenrekisterissä jäsenmaksujen laskutusta, jäsentiedotusta ja liiton jäsenpalvelujen (tuoteosto, tilavuokraus, koulutus- ja tapahtumatarjonta) varten.

Jääski-seurassa noudatetaan EU:n 25.5.2018 voimaanastunutta tietosuoja-asetusta. Jäsenrekisteriä kerätään ja käytetään Yhd L 11§:n mukaisesti. Jäsenellä on oikeus saada häntä koskevat tiedot katsottavakseen (osoitteesta jasen.jaaski@gmail.com)

Jääski-seuran tietosuojaseloste

Jääski-seuran säännöt

Heräsikö kysymyksiä?

Ota yhteyttä jäsensihteeriimme jasen.jaaski@gmail.com tai 044 0232 777

Etuja jäsenille

Jäsenenä pääset alennettuun hintaan Jääski-seuran tilaisuuksiin!

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!