Tervetuloa mukaan!

Tässä voit liittyä jäseneksi

Jääski-seuraan kuuluu noin 600 jäsentä, jotka haluavat pitää Jääsken nimen, perinteet ja perinnön muistissa ja elävänä tuleville sukupolville. Tervetuloa mukaan! Samalla liityt mukaan koko karjalaista heimoamme edustavaan Karjalan Liittoon ja olet osana sukupolvien ketjua pitämässä yllä karjalaista kulttuuria.

Tule mukaan !

Liittymislahjana saat Karjala-lehden kuukauden numerot veloituksetta. Näin voit tutustua monipuoliseen karjalaiseen toimintaan.

Jäseneksi liittyminen on helppoa. Täytät vain lomakkeen ja lähetät sen Liity jäseneksi -painikkeesta. Sen jälkeen saat seuran jäsensihteeriltä kirjeen tai sähköpostin, joka vahvistaa jäsenyytesi sekä Karjalan Liitosta jäsenmaksulaskun.

Jääski-seuran kautta kuulut myös valtakunnalliseen Karjalan Liittoon. Jääski-seura on jäsenenä myös Karjalaisessa Nuorisoliitossa ja Pääkaupunkiseudun karjalaisyhteisöt Pääsky ry:ssä sekä Karjalaisten Pitäjäyhdistysten liitossa, joten saat myös kaikkien näiden tahojen jäsenedut käyttöösi.

Jäsenmaksu vuonna 2021 on 38 euroa. Se sisältää sekä Jääski-seuran että Karjalan Liiton jäsenmaksun.

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.
Heräsikö kysymyksiä?

Ota yhteyttä jäsensihteeriimme jasen.jaaski@gmail.com tai 044 0232 777

Sie, mie ja myö yhes!

Jos teidän sukuseuranne yhteystietoja ei ole tässä luettelossa, niin lähetäthän ne jasen.jaaski@gmail.com.Jääski-seuralle tulee paljon kyselyjä eri suvuista ja näin voimme toimittaa tiedot niitä kysyville.

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.