Tervetuloa mukaan!

Tässä voit liittyä jäseneksi

Jääski-seuraan kuuluu noin 700 jäsentä, jotka haluavat pitää Jääsken nimen, perinteet ja perinnön muistissa ja elävänä tuleville sukupolville. Samalla liityt mukaan koko karjalaista heimoamme edustavaan Karjalan Liittoon ja olet osana sukupolvien ketjua pitämässä yllä karjalaista kulttuuria.

Tule mukaan !

Liittymislahjana saat Karjala-lehden kuukauden numerot veloituksetta. Näin voit tutustua monipuoliseen karjalaiseen toimintaan.

Jäseneksi liittyminen on helppoa. Täytät vain lomakkeen ja lähetät sen Liity jäseneksi -painikkeesta. Sitten menet verkkopankkiisi ja maksat jäsenmaksun. Jäsenyytesi astuu voimaan, kun olet maksanut jäsenmaksun. Sen jälkeen saat seuran jäsensihteeriltä kirjeen tai sähköpostin, joka vahvistaa jäsenyytesi.

Jääski-seuran kautta kuulut myös valtakunnalliseen Karjalan Liittoon.

Jäsenmaksu vuonna 2020 on 38 euroa. Se sisältää sekä Jääski-seuran että Karjalan Liiton jäsenmaksun.

Jääski-seuran tilitiedot jäsenmaksuja varten:

Kymenlaakson OP
FI 24 5750 0120 3591 54
BIC OKOY FIHH

Viite 1009

Käytä aina viitettä; se vähentää seuran pankkikuluja!

HUOM! Jos maksat jonkun toisen puolesta (esim. äitisi tai isäsi), niin kirjoita verkkopankin viesti-kenttään, kenen maksu on kyseessä. Näin osaamme kohdistaa maksun oikeaan henkilöön.

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.
Heräsikö kysymyksiä?

Ota yhteyttä jäsensihteeriimme jasen.jaaski@gmail.com tai 044 0232 777

Sie, mie ja myö yhes!

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.