Vuosi 2021 oli vielä koronarajoitusten leimaama, mutta tapaamisten puute korvattiin virtuaalisina kylätapaamisina.

Toukokuussa kevätkokouksessa Martti Monto piti esityksen 80-vuotta sitten 1941 alkaneen jatkosodan vaiheista Jääskessä.

Imatra-päivä peruttiin järjestäjien toimesta viime tingassa, mutta sen yhteyteen suunniteltu jatkosodan muistotilaisuus Imatrankosken kirkkopuistossa saatiin viranomaisten luvalla järjestää. Päivän aluksi laskettiin kukkaseppele Äiti Karjala -patsaalle. Tilaisuudessa puheenjohtaja ja julkaisun kokoaja Kirsi Juura esitteli tuoreen Jatkosodan kesä 1941 Jääskessä -julkaisun, jonka tiedot pohjautuivat Martti Monnon tutkimuksiin. Kuultiin Imatran uuden kirkkoherran Mari Parkkisen puhe sekä Imatran kanttorin Samuli Saarelan runoja ja lauluja. Paikalla oli parisenkymmentä osallistujaa. Tilaisuus videoitiin YouTubeen.

Jääski-päivää suunniteltiin Imatralle, mutta koronatilanteen huonontuessa elokuussa, sitä ei voitu järjestää.

Syyskokous pidettiin Kouvolan Korialla, Takamaan seuratalolla. Syyskokousta edelsi Korian kirkossa pidetty kirkkopyhä. Korian kirkko on Jääsken toinen perinnekirkko, jonka rakentamiseen on aikanaan osoitettu Jääsken seurakunnan varoja ja siirretty sakraalista esineistöä. Kirkon rakentamisesta tuli 2022 kuluneeksi 70 vuotta. Jumalanpalveluksessa ristiä kantoi puheenjohtaja, Raamatun kappaleiden lukijoina toimivat Heljä Parkko ja Silja Heliste. Kirkkokahveille ja joulupuurolle kokoonnuttiin Heljä Parkon emännöimänä tunnelmalliseen Takamaan seurataloon. Tilaisuudessa oli mukana Kirkkohallituksen yliarkkitehti Edla Mäkelä, joka kertoi Korian kirkon perustamisvaiheista. Kunniapuheenjohtajaksi nimitetty Kyösti Toivonen muisteli esityksessään Jääskeä ja Jääski-seuran toimintaa.

Syksyllä jatkettiin jo edellisenä vuotena alkaneita Jääsken kirjojen Tuuletuksia Lappeenrannan ja Ruokolahden kirjastoissa. Yleisöllä oli mahdollisuus tutustua omatoimisesti Jääskestä julkaistuihin kirjoihin, lehtiin ja valokuvanäyttelyyn. Näyttelyt keräsivät runsaasti positiivista palautetta ja niistä kirjoitettiin alueiden paikallislehdissä.