JÄSENMAKSUT

Jääski-seuran jäsenmaksu laskutetaan suoraan kotiin tulevalla jäsenmaksulaskulla aina helmikuussa. Lasku sisältää kaikkien niiden yhdistysten jäsenmaksut, joihin eri karjalaisyhteisöjen kautta kuulut (sukuyhdistys, pitäjäyhdistys, Karjalan Liitto)

Me kaikki Jääski-seuran jäsenet olemme osa karjalaista heimoa, jonka kulttuuriperintöä vaalii Karjalan Liitto. Kaikki Jääski-seuran ja muidenkin suku- ja pitäjäseurojen jäsenet kuuluvat automaattisesti myös Karjalan Liittoon. Tästä on tunnuksena Karjala-kortti, joka tulee toukokuussa Karjalan Kunnaat -jäsenlehden yhteydessä.

Jääski-seuran ja Karjalan Liiton vuosittainen jäsenmaksu on 38€. Jos et ole saanut jäsenmaksulaskua postitse kotiisi helmikuussa, niin ota yhteyttä jäsensihteeri Liisa Pekkoseen, puh. 044 0232 777 tai sähköpostitse jasen.jaaski@gmail.com

Ainaisjäsenten Karjalan Liiton jäsenmaksu ja Jääski-seuran tukimaksu:

Muistathan, että liittyessäsi Jääski-seuraan olet liittynyt myös Karjalan Liiton jäseneksi. Karjalan Liitto lähettää alkuvuodesta jäsenmaksulaskun suoraan kotiin.

Toiminta Jääsken historian ja juurien ylläpitämiseksi tapahtuu jäsenmaksujen turvin. Olet liittynyt seuran ainaisjäseneksi vuosia sitten, jolloin jäsenmaksusi on käytetty mm. noina vuosina julkaistujen Jääskeläinen -lehtien julkaisemiseen.

Jos haluat tukea Jääsken perinteen säilyttämistä jälkipolville niin maksathan Jääski-seuralle tukimaksun toiminnan ylläpitämiseksi. Tukimaksu maksetaan suoraan Jääski-seuran tilille:

FI24 5750 0120 3591 54

Viite: 1009

Lapset ja nuoriso alle 18-vuotta

Alle 18-vuotiaat on vapautettu Karjalan Liiton ja Jääski-seuran jäsenmaksusta. Kun ilmoitat jäsentietolomakkeella lapsen Jääski-seuran jäseneksi, niin välitämme tiedon samalla myös Karjalan Liittoon. Muistathan kysyä nuoreltasi luvan liittymiseen.