Karjalan Liiton jäsenyys

Karjalan Liitto on valtakunnallinen karjalaisuuden vaalija, joka edistää ja ylläpitää valtakunnallisesti karjalaista kulttuuria ja perinnettä.

Jääski-seuran jäsenenä kuulut myös Karjalan Liittoon.

Vuosi 2020 on Karjalan Liiton 80-juhlavuosi. Sitä vietetään eri tavoin koko vuoden.

Tervetuloa Karjalaisille kesäjuhlille Helsinkiin 12.-14.6.2020  juhlimaan 80-vuotiasta Karjalan Liittoa. Päätapahtumat ovat Finlandia-talossa, mutta ohjelmaa on myös Karjalatalossa Käpylässä. Kulkue lähtee Senaatintorilta ja hengelliset tilaisuudet ovat Tuomiokirkossa, Temppeliaukion kirkossa ja Uspenskin katedraalissa.

Vuoden 2020 Karjalaisten kesäjuhlien ohjelma- ja paikkatiedot sekä majoitusmahdollisuudet täydentyvät näille sivuille.

Karjalan Liiton jäsenenä pääset kesäjuhlien tilaisuuksiin huomattavasti normaalihintaa edullisemmin. Lisäksi jäsenet saavat alennuksia kursseista, matkoista, tilaisuuksista ja tuotteista.

Jäsenmaksu 20 euroa maksetaan Jääski-seuran jäsenmaksun yhteydessä. Jääski-seuran jäsensihteeri hoitaa tietosi Karjalan Liiton jäsenrekisteriin.

Karjalan Liiton jäsenyyden tunnus on Karjala-kortti

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi. Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.

jasen.jaaski@gmail.com