Tilaa tuotteita

Rastita haluamasi tuotteet ja lähetä. Toimitamme tilauksesi sinulle postitse. Lähetykseen lisäämme postituskulut. Kalliimmissa lähetyksissä käytämme pääasiassa postiennakkoa.

Tilauslomakkeeseen

Jos et halua tilata tuotteita netin kautta, niin tuotteita on saatavissa myös seuraavista paikoista:

(voit tiedustella tuotteita myös hallituksen jäseniltä)

Salossa Saustilan hautaustoimisto, Helsingintie 9 (ma-pe klo 9-16, la 9-12)

info@saustila.fi tai (02) 731 2562

Turun Uusikirkko-kerhosta Reetta Kytöseltä puh. 050-5205150 tai reetta.kytonen@kolumbus.fi

Pääkaupunkiseudun uusikirkkolaisilta Raimo Riskiltä puh. 040 706 8041 tai r.g.riski@gmail.com

Uusikirkko Kanneljärvi -lehdet

Lehti ilmestyy vuosittain touko-kesäkuun vaihteessa.

Vuosien 2016-2019 lehdet maksavat 7 euroa.

Vuoden 2008-2015 lehdet maksavat 5 e

Vanhemmat lehdet  maksavat 2 e.

Voit tilauslomakkeen kautta valita minkä vuoden lehden hyvänsä. Jos lehden vuosikertaa ei ole erikseen mainittu, ilmoita siitä lisätiedoissa tms.

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.

Uusikirkko Kanneljärvi 2019 on jälleen ilmestynyt ja tilattavissa.

Aiheina mm.: Konsta Sirkiän mielenkiintoinen elämä, Valkeahovin lapset, Wistin hopeasuku, rovasti Pärnäsen mukana talvisotaa pakoon. Lisäksi pohditaan, sijaitsiko Uudenkirkon ensimmäinen kirkko Kanneljärvellä, kerrotaan Uudenkirkon poltosta ja evakkoonlähtötunnelmista niin talvi- kuin jatkosodassa sekä kunnallisista päätöksistä 1920-30 -luvuilla. Mukana on myös pakinaa, sananparsia, uusia ja vanhoja kuvia sekä uusikirkkolaista toimintaa.

Osta itselle tai lahjaksi. Lehden hinta 7 e. Postitse toimitettuihin lisätään postituskulut. Tilaa heti omasi!