Jäsenyys

Oletko kiinnostunut karjalaisuudesta, kulttuurista, historiasta? Onko sukusi kotoisin Uudeltakirkolta ja haluat mahdollisesti lisää tietoa? Ehkäpä olet kiinnostunut myös toimimaan?

Niin tai näin, olet tervetullut yhdistykseemme, ja jäsenenä tuet uusikirkkolaisen kulttuuriperinnön säilymistä!

Järjestämme karjalaisuuteen ja Uuteenkirkkoon liittyviä tilaisuuksia ja matkoja, tarinatuokioita jne. Julkaisemme Uusikirkko-Kanneljärvi -lehteä ja muita Uuteenkirkkoon liittyviä painotuotteita. Jäsenille lähetämme vähintään 2 krt/v jäsenkirjeen joko perinteisellä postilla tai sähköpostilla.

Jäsenmaksut vuodelle 2021 ovat seuraavat:

Varsinainen jäsen 32 e (Uusikirkko-seuran jäsenmaksu on 12 e ja Karjalan Liiton jäsenmaksu 20 e, minkä Karjalan Liitto laskuttaa seuralta). Karjalan Liiton sääntöjen mukaan Karjalan Liittoon kuuluvien yhdistysten jäsenten tulee kuulua Karjalan Liittoon. Jos Uusikirkko-seuran jäsen kuuluu esim. johonkin Karjala-seuraan ja liiton maksu menee sitä kautta, siitä on hyvä ilmoittaa yhdistyksemme rahastonhoitajalle. Tällöin Karjalan Liiton osuutta ei tarvitse suorittaa.

Nuorisojäsen 0 e (alle 18-vuotiaat)

Ainaisjäsenet

Uusikirkko-seuraan aiemmin ainaisjäseneksi liittyneiltä ei peritä Uusikirkko-seuran jäsenmaksua. Mutta jos haluaa saada myös Karjalan Liiton jäsenpostituksen ja Karjala-kortin, myös ainaisjäsenen tulee suorittaa Karjalan Liiton jäsenmaksu vuosittain. Uusia ainaisjäseniä ei ole mahdollista ottaa seuraan.

Tule mukaan!

Jäseneksi liittyminen käy helposti, Täytät vain oheisen lomakkeen ja lähetät. Saat meiltä paluupostina tervetuloviestin. Jäsenhakemuksen käsittelyyn saattaa joskus kulua tovi, joten älä ihmettele. Kun olet maksanut jäsenmaksusi, olet virallisesti valitsemasi yhdistyksen jäsen.

Lomakkeeseen pääset tästä