Jääski-seuran tilaisuuksia ja tapahtumia

Tule mukaan Jääski-juuristen tapaamisiin!

Kylätapaaminen Laitila, Laukkala, Jakovala, Salosiira, Hirslampi

08.03.2022 17:00 - 08.03.2022 19:00 , Teams

Haluatko lisätä tietojasi Jääskestä? Tai löytää uusia sukulaisia?

Tule mukaan Jääski-seuran järjestämiin vapaamuotoisiin kylätapaamisiin tiistaisin kello 17-19.00 Teamsilla.

Kylätapaamisissa kartutetaan tietoja kylien historiasta, asukkaista, tiloista, asukkaista ja tapahtumista.

Ilmoita meiliosoitteesi: jasen.jaaski@gmail.com niin lähetämme tapahtumaa edeltävänä maanantaina sinulle osallistumislinkin. Jääski-seuran jäsenet saavat linkin automaattisesti.

Kylien asukkaiden jälkeläiset voivat näyttää kuvia ja karttoja, joiden kautta päästään kaikki mukaan kylien elämään.

Lämpimästi tervetuloa mukaan kartuttamaan tietoja Jääskestä ja kertomaan niistä meille muillekin Jääski-juurisille ja Jääskestä kiinnostuneille.

ILMOITTAUDU MUKAAN:

jasen.jaaski@gmail.com

Kuva: Jääski, Hirslampi. Enson sairaalan johtava lääkäri Volmari Kunnas Hirslammen rannalla, taustalla lammen vastarannalla Hulkkolan tilan rakennukset, jotka ovat Kunnaksen omistuksessa. Tilan pellot laskevat talouskeskuksen luota rantaan, rannassa sinne siirretty sauna. Kuvan lahjoittaja Toini Kunnas/ Imatran kaupunginmuseon kuva-arkisto/Jääski-seura ry:n kokoelma .