Jääski-seuran tilaisuuksia ja tapahtumia

Tule mukaan Jääski-juuristen tapaamisiin!

Kylätapaaminen Järvenkylä

22.02.2022 17:00 - 22.02.2022 19:00

Tervetuloa jääskeläisten kylätapaamiseen haastelemaan ja muistelemaan elämää ja asukkaita Jääsken Järvenkylässä ja sen ympäristössä.

Kylätapaamisissa on tarkoitus vapaamuotoisesti haastella kylien tiloista, kouluista, opettajista, rakennuksista, historiasta ja näin kerryttää tietoa kylien elämästä, asukkaista ja elintavoista. Näin saadaan mm. sukuaan tutkiville välitettyä tietoa ja tarinoita.

Kylätapaamisiin ovat kaikki kiinnostuneet tervetulleita haastelemaan ja kertomaan kylien asukkaista ja asioista. Jälkeläisille kylätapaamiset ovat hyvä tilaisuus löytää tietoa vaikkapa omasta suvustaan. Erityisen mukavaa on, jos kerrot itsekin näihin kyliin liittyvistä asukkaista, taloista ja muista tiedoista.

Kylätapaamisessa on mukana vetäjät, jotka huolehtivat mm. yhteyden luomisesta.

ILMOITTAUDU SÄHKÖPOSTITSE: jasen.jaaski@gmail.com

Ilmoittaudu viimeistään 2 päivää ennen tilaisuutta, niin saat osallistumislinkin sähköpostiisi kylätapaamista edeltävänä maanantaina.

Teams-linkkiä voi ja kannattaa testata jo etukäteen, jotta varmistut, että pääset kokoustilaan. Tutustu myös mikrofonin ja kameran käyttöön Teamsissa.

Mikäli sinulla on kysyttävää niin voit ottaa yhteyttä myös puhelimitse 040 591 3339 tai 044 0232 777.

Tervetuloa kaikki mukaan!

Kaikki kylätapaamiset alkavat klo 17.00.

Kuva: Kuitu Oy:n keinokuitutehdas Järvenkylässä Jääskessä, Foto Roos, 1938–1939. Museovirasto