Jääski-seuran tilaisuuksia ja tapahtumia

Tule mukaan Jääski-juuristen tapaamisiin!

Jääski-seuran syyskokous Teams-etäkokouksena

10.12.2020 17:00 - 10.12.2020 19:00 , Teams-etäyhteys

Koronaepidemian leviämisen rajoittamiseksi säädetyn väliaikaisen lain mukaan ja jäsenten terveysturvallisuuden takaamiseksi syyskokous pidetään poikkeuksellisesti etäkokouksena Teams-verkkoyhteydellä.

Aika      10.12.2020 klo 17:00

Paikka  Teams-etäkokous ja rajoitetusti Ässätornin kokoustila, Ilmarinkuja 3, Kouvola

ESITYSLISTA

1. Kokouksen avaus

2. Kokouksen järjestäytyminen

3. Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

4. Kokouksen työjärjestys

5. Toimintasuunnitelma 2021

6. Tulo- ja menoarvio 2021

7. Jäsenmaksujen ja liittymismaksun suuruus 2021

8. Hallituksen puheenjohtajan valinta

9. Hallituksen jäsenten valinta

10. Toiminnantarkastajien ja vara­toiminnantarkastajien valinta

11. Muut asiat

– Karjalan Liiton jäsenmaksulaskutus

– Imatrankosken kirkon tilanne

– haastelua muista ajankohtaisista asioista

1. Kokouksen päättäminen

Rajoitetulla henkilömäärällä (max. 10 hlöä, mukaan lukien kokousvirkailijat) kokoukseen on mahdollisuus osallistua myös kokoustilassa. Tällöin on noudatettava viranomaisohjeita; sairaana tai karanteenin aikana ei saa tulla paikalle, kasvomaskin käyttö on pakollista ja turvavälejä on noudatettava järjestäjän ohjeiden mukaan. (Laki väliaikaisesta poikkeamisesta osakeyhtiölaista, asunto-osakeyhtiölaista, osuuskuntalaista, yhdistyslaista ja eräistä muista yhteisölaeista Covid-19 epidemian leviämisen rajoittamiseksi 3.10.2020)

Etäkokoukseen osallistutaan Microsoft Teams-sovelluksella. Mahdolliset äänestykset kokouksessa tehdään Google Forms -palvelun kautta.

Osallistumiseen tarvitset nettiyhteyden, sähköpostin ja tietokoneen tai ”älypuhelimen.”

ILMOITTAUTUMINEN viimeistään 7.12.: jasen.jaaski@gmail.com

Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostiin linkki, jota klikkaamalla pääsee Teams-kokoustilaan. Osallistuminen ei edellytä ohjelman tai sovelluksen asentamista, vaan ainoastaan sähköpostin. Linkki lähetetään viimeistään 9.12. Jos se ei ole tullut sähköpostiisi, niin tarkista roskapostisi, ja tarvittaessa ota yhteys 040 5913339, kirsi.juura@kauppakamari.fi

Nähdään toisiamme nyt ruudun välityksellä, lämpimästi tervetuloa linjoille mukaan!

Jääski-seura ry hallitus