Jääski-seuran tilaisuuksia ja tapahtumia

Tule mukaan Jääski-juuristen tapaamisiin!

Jääski-seuran kevätkokous 18.4. 2024

18.04.2024 17:00 - 18.04.2024 19:30 | 54390 Pulsa - Lappeenranta, Pulsan asema, Pulsan Aseman tie 21

Tervetuloa sääntömääräiseen kevätkokoukseen ja tutustumaan viehättävään Pulsan asemaan, jolla on pitkä historia jo vuodesta 1870 lähtien. Kuulemme lisää historiasta ja pääsemme kiertämään aseman ulkoa ja sisältä illan aikana. Moni saattaa muistaa Pulsan aseman yhtenä jääskeläistenkin evakkomatkojen pysähdyspaikkana.

Yhdistys tarjoaa kahvit ja pullat. Tarjoilujen määrän arvioimiseksi ilmoittauduthan 13.4. mennessä: tekstarilla 050 3757 408 tai jasen.jaaski@gmail.com tai alla olevalla ilmoittautumislomakkeella

Kokoukseen on mahdollista osallistua myös Teamsin kautta. Lähetämme linkin jäsenille sähköpostitse lähempänä tapahtumaa.

Kokouskutsu 18.4.2024 klo 17:00
Jääski-seura ry:n sääntömääräinen kevätkokous
Pulsan asema, Lappeenranta

Esityslista
1. Kokouksen avaus.
2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, pöytäkirjantarkastaja ja ääntenlaskijat.
3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys.
5. Esitetään tilinpäätös, toimintakertomus ja toiminnantarkastajien lausunto 2023.
6. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille
7. Käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat
8. Kokouksen päättäminen.

Mikäli yhdistyksen jäsen haluaa saada jonkin asian yhdistyksen kevät- tai syyskokouksen käsiteltäväksi tulee siitä ilmoittaa siitä hallitukselle kuukausi ennen kokousta. Ota yhteyttä puheenjohtajaan, niin hän lisää asian esityslistalle: juura.kirsi@gmail.com tai 040 591 3339