Juupajoen Karjala-Seura

Perinteen elävöittäjä

Ajankohtaista Karjala-Seurassa: Nuorelle kesätöitä #kesäduuniOPnpiikkiin

Hei 15-17-vuotias, tule remonttiapulaiseksi!

Olemme mukana OP:n kampanjassa tarjota nuorille kesätöitä. Haimme ja saimme  yhdistyksille tarkoitettua avustusta yhden kesätyöntekijän palkkaukseen kahdeksi viikoksi Kesäduuni OP:n piikkiin 15-17 -vuotiaille hankkeen kautta. Pohjois-Hämeen Osuuspankin myöntämä palkka-avustus on 500 €/nuori. Etsimme remonttiapulaista Heimolaan. Työtehtäviin kuuluu kiinteistön korjaus- ja huoltotehtävissä auttaminen, mm. uusien portaitten ja kaiteitten rakentamiseen osallistuminen.

Kesätyötä haetaan 4.-31.3.2024 välisenä aikana. Mikäli olet kiinnostunut työtehtävästä tai tunnet jonkun kesätöitä kaipaavan 15-17 -vuotiaan nuoren, vinkkaa hänelle Karjala-Seuran työtarjouksesta. Haemme ahkeraa, innokasta, oppimishaluista kesätyöntekijää. Remonttitöiden vastapainoksi tarjoamme kiinteistön huoltoon liittyvää hyötyliikuntaa. Huom. moottorikäyttöisen ruohonleikkurin käytön sallimme vain 16 vuotta täyttäneelle.

Työajankohta on sovittavissa erikseen, mielellään kesäkuussa.

Lisätietoja työstä antavat Juupajoen Karjala-Seuran puheenjohtaja Taru Iivonen, p. 040 8366 288 ja kesätyötä ohjaava Erkki Peltonen p. 0400 6363 65, erkki.peltonen@antepel.fi.

Vapaamuotoiset kesätyöhakemukset lähetetään s-postitse 31.3.2024 mennessä osoitteeseen taru.iivonen@juupajoki.fi

Kerro kesätyöhakemuksessasi mm. seuraavat tiedot:

- henkilötiedot ja yhteystiedot; nimi, syntymäaika, osoite, puhelin ja sähköpostiosoite

- koulu tai opiskelupaikka

- mahdollinen aiempi työkokemus ja työnantajat

Hakemuksessa on lisäksi hyvä kertoa lyhyesti itsestä ja perustella, miksi juuri sinut tulisi valita. Millaisen työntekijän Juupajoen Karjala-Seura sinusta saisi?

Työnhakuohjeet löytyvät myös Pohjois-Hämeen Osuuspankin sivustolla https://www.op.fi/kesaduuniopnpiikkiin

-Tsemppiä työnhakuun!

Heimola

Juupajoen Karjala-Seura pitää yllä karjalaista kulttuuria, tallentaa perinnettä sekä järjestää erilaisia tapahtumia ja retkiä. Vuosittain pidämme mm. karjalanpiirakkatalkoita, jolloin kuka tahansa voi tulla piirakanteko-oppiin, sinäkin! Talkoilla leivotut piirakat myymme kesällä Korkeakosken torilla ja talvella Juupajoen joululahjamessuilla.

Juupajoen Karjala-Seura huolehtii myös omistamansa toimitalon Heimolan kunnossapidosta. Siellä järjestetään joka kevät siivous- ja haravointitalkoot. Tunnistatko tekstin välissä olevasta kuvasta Heimolan saunan? Tänä talvena se on lämminnyt viikottain perjantaisin ja tiistaisin innokkaiden avantouimarien iloksi!

Kesäduunin hakuaika 4.-31.3.

Vapaamuotoiset työhakemukset s-postitse osoitteeseen taru.iivonen@juupajoki.fi

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.