Juupajoen Karjala-Seura ry

Meil huumor hersyy!

Tervetuloa Juupajoen Karjala-Seuran toimintaan!

Pikkujoulu Toivon tuvalla su 1.12. klo 16

Heimola

Petääjärventie 570, 35540 Juupajoki

Lue lissää!

Piirakkatalkoot

seuraavan kerran 13.12. Juupajoen koulukeskuksen kotitalousluokassa alk. klo 16.

Evakkojuna Juupajoella

Uutisia

Heimolaa remontoitu. Keittiö ja pääeteinen saivat uuden lattian syksyllä 2018

Lue lissää!

A mitä myö tehhää?

Juupajoen Karjala-Seura järjestää vuosittain monenlaista toimintaa. On kuutamohiihtoa ja piirakkatalkoita, teatterimatkoja ja elokuvailtoja. Pisimmät perinteet lienevät tupailloilla ja Heimolan pilkkikilpailuilla. Myös juhlat kuuluvat tärkeänä osana karjalaisuuteen. Teemme yhteistyötä kunnan, seurakunnan ja paikkakunnan eri yhdistysten kanssa. Taannoin suuri ponnistus Juupajoella oli Evakkojuna -tapahtuman välipysähdyksen järjestely vuonna 2017.  Tänä vuonna yhteistyötä on tehty koko perheelle suunnatun Kalevala-seikkailun toteutuksessa 23.2.

Heimola

Juupajoen Karjala-Seuralla on oma toimitalo Heimola. Entinen kansakoulurakennus, jonka tontilla on myös rantasauna Vähä-Petääjärven rannalla. Siellä on hyvä virkistäytyä ja antaa karjalaisuuden pulputa!

Heimolan varauskalenteri on sihteerillä  (mattijp@hotmail.com tai 040 5870 799). Vuorokausivuokra on  150 €, päivävuokra  80 €. Rantasaunan voi varata erikseen.

Heimola on remontoitu siistiin kuntoon. Viimemmäksi valmistuivat keittiön ja eteistilojen lattiaremontit osin talkootyönä osin EU-tuella.

< marraskuu 2019 >
matiketopelasu