Juupajoen Karjala-Seura ry

Meil huumor hersyy!

Tervetuloa Juupajoen Karjala-Seuran toimintaan!

Pikkujoulu perutaan

Pikkujoulu su 29.11. klo 17 Maivian pidoissa perutaan koronatilanteen vuoksi

Heimola

Petääjärventie 570, 35540 Juupajoki

Lue lissää!

Piirakkatalkoot

seuraavan kerran, kun koronatilanne helpottuu.

Syyskokous 11.10. klo 16 Ravintola Naapurissa

Juupajoen Karjala-Seuran syyskokous pidetään sunnuntaina 11.10 klo 16 Ravintola Naapurissa osoite: Koskitie 50, 35500 Korkeakoski

Evakkojuna Juupajoella

Uutisia: Veneen nimeksi "Timakka"

Juupajoen Karjala-Seuralle Heimolaan hankittu vene sai kastajaisissa nimen Timakka!

Lue lissää!

Tarmokasta vuotta 2020!

A mitä myö tehhää?

Juupajoen Karjala-Seura järjestää vuosittain monenlaista toimintaa. On piirakkatalkoita, teatterimatkoja ja elokuvailtoja. Pisimmät perinteet lienevät tupailloilla ja Heimolan pilkkikilpailuilla. Myös juhlat kuuluvat tärkeänä osana karjalaisuuteen. Teemme yhteistyötä kunnan, seurakunnan ja paikkakunnan eri yhdistysten kanssa. Taannoin suuri ponnistus Juupajoella oli Evakkojuna -tapahtuman välipysähdyksen järjestely vuonna 2017.  Viime vuonna yhteistyönä eri järjestöjen kanssa toteutimme koko perheelle suunnatun Kalevala-seikkailun. Tämän vuoden toiminnassa otamme huomioon Karjalan Liiton 80-vuotisjuhlan ja sukupolvien ketju -teeman.

Heimola

Juupajoen Karjala-Seuralla on oma toimitalo Heimola. Entinen kansakoulurakennus, jonka tontilla on myös rantasauna Vähä-Petääjärven rannalla. Siellä on hyvä virkistäytyä ja antaa karjalaisuuden pulputa!

Heimolan varauskalenteri on sihteerillä  (mattijp@hotmail.com tai 040 5870 799). Vuorokausivuokra on  150 €, päivävuokra  80 €. Rantasaunan voi varata erikseen.

Heimola on remontoitu siistiin kuntoon. Päärakennukseen asenneettin tänä vuonna ilmalämpöpumput.

< joulukuu 2020 >
matiketopelasu