Vpl. Pyhäjärvi-lehti

Vpl. Pyhäjärvi-lehti voitti lehtikuvakilpailun 2023

Vpl. Pyhäjärvi-lehti voitti Karjalan Liiton Vuoden karjalainen lehtikuva 2023 kilpailun Pirjo Kuisman ottamalla kuvalla ”Juhlat kutsuvat myös nuoria", joka oli etusivulla Vpl. Pyhäjärvi-lehden kesäkuun 2023 numerossa. Kuvakilpailun aiheena oli "karjalainen ilo", jota Pirjo Kuisman naisenergiaa hehkuva kansallispukuisia nuoria naisia ja tyttöjä esittävä kuva upeasti ilmentää.

Kuvakilpailun voittanut kuva liittyi lehdessä olleeseen juttuun, jossa Seija Hirvikoski kertoi kansallispukujen käytöstä hänen omassa perhepiirissään erilaisissa sukujuhlissa sekä karjalaisissa juhlissa ja tapahtumissa.

Aiheesta lisää Karjalan Liiton uutisissa tässä linkissä.

Lehden päätoimittaja on Tea Itkonen.

Lehden yhteystiedot

Päätoimittaja Tea Itkonen, e-mail: toimitus(at)vplpyhajarvi.fi, puh. 040 5574223. Lehden osoite: Vpl. Pyhäjärvi-lehti, c/o Tea Itkonen, Vaskenvalanjankatu 33, 06100 Porvoo.

Lehden toimitusneuvostoon kuuluvat Pertti Hakanen, Mauri Hauhia, Tuomo Hinkkanen, Tea Itkonen, Tarja Kopalainen, Kirsti Naskali ja Esko Pulakka.

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.