Vpl. Pyhäjärvi-Säätiön myyntituotteet

Kaikkia Pyhäjärvi-tuotteita voit tilata itsellesi tai lahjaksi kätevästi alle olevalla tuotetilauslomakkeella.

Tuotemyyntiä hoitaa säätiön asiamies Kirsti Naskali, puh. 040 7192 692, sähköposti: saatio(at)vplpyhajarvi.fi. Tuotetilauksen voi lähettää myös tämän sivun lopussa olevalla tuotetilauslomakkeella.

* Vpl. Pyhäjärvi isännänviiri (Kaarle Viika). Yläkuvassa oikealla. Kolme kokoa:

45 x 300 cm, 6 - 7 m:n tankoon. Hinta 80 euroa.
45 x 400 cm, 8 - 9 m:n tankoon. Hinta 90 euroa.
55 x 400 cm, 10 m ja sitä korkeampaan tankoon. Hinta 95 euroa.

* Vpl. Pyhäjärvi pöytästandaari (Kaarle Viika). Hinta 42 euroa.

* Pyhäjärvi-kirja (Reino O. Kukko - Kaarle Viika, 1989). 350 sivua. Hinta 25 euroa.

* Vernitsan viljelyksiltä Sortanlahden kauppapaikkaan. (Kyläkirjatoimikunta, 2016). 398 sivua. Hinta 40 euroa
  Tätä kirjaa myy myös Lea Jokinen puh. 040 734 2865 tai lea.jokinen(at)ikalis.fi

* Suvannon  seutu 1917-1921 elämää ja ihmiskohtaloita (Suvannon seudun sukututkimuspiiri, paikallishistorian       työryhmä,  2014).  398 sivua. Hinta 40 euroa.

* Vpl. Pyhäjärvi-seura ry 60 vuotta. Kuudes vuosikymmen karjalaista järjestötoimintaa pääkaupunkiseudulla 2007 - 2017. Hinta 20 euroa.  Vpl. Pyhäjärvi-seuran 60-vuotishistoriikin on toimittanut Kauko Hinkkanen. Kirjassa kerrotaan monipuolisesti ja runsaan kuvamateriaalin kera seuran toiminnasta ja toimijoista vuosina 2007 - 2017.

* Hilja Matikainen: Matkan varrelta. Hinta 20 euroa.
Kirjaan on koottu Vpl. Pyhäjärven Noitermaassa syntyneen Hilja Matikaisen (o.s. Hatakka) vuosina 1929 - 1976 kirjoittamia runoja.

DVD juhlista kotiseudulla. Kesto n. 1,5 tuntia. 20 euroa.

Myynnissä myös adressit iloon ja suruun, viisi eri aihetta. Mukana valittavaksi erilaisia tekstejä. 12 euroa kpl.

"Tulkaa minun luokseni", kuvana Vpl. Pyhäjärven kirkon alttaritaulu.
"Valoisa polku", kuvana hämärän metsän läpi kulkeva polku johon osuvat auringonsäteet.
"Iiris", kuvana sinivioletti iiriksen kukka tummaa taustaa vasten.
"Karjalanneito", kuvana lähikuva riippuvasta karjalanneito -kukasta.
"Kullerot", kuvana kulleroketo auringonpaisteessa.

Postituskulut lisätään tuotteiden hintaan.

Wiika Impi, VPL PYHÄJÄRVI - KAPPALE KANNAKSELAISVAIHEITA, on loppuunmyyty, samoin jotkut Vpl. Pyhäjärven kylistä kertovat kyläkirjat on loppuunmyyty. Jos tiedossa on, että näitä kirjoja ei haluta säilyttää, ota yhteyttä, kirjoja kysytään säätiön kautta edelleen.  Tiedot voit ilmoittaa myös alla  olevalla tuotetilauslomakkeella.

TUOTETILAUSLOMAKE
Pyhäjärvi-tuotteet itselle tai lahjaksi!

Kaikkia Pyhäjärvi-tuotteita voit tilata itsellesi tai lahjaksi kätevästi tällä sivulla tuotetilauslomakkeella. Postituskulut lisätään tuotteiden hintaan.

Tuotemyynti

Tuotemyyntiä hoitaa säätiön asiamies Kirsti Naskali, puh. 040 7192 692, s-posti: saatio(at)vplpyhajarvi.fi.

Impi Wiika, Vpl. Pyhäjärvi - kappale kannakselaisvaiheita, on loppuunmyyty

Onko kirja jäänyt esim. kuolinpesästä tarpeettomaksi? Kirjaa kysystään edelleen säätiön kautta. Ota yhteyttä. Tiedot voit ilmoittaa myös tällä sivulla olevalla tuotetilauslomakkeella.

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.