Vpl. Pyhäjärvi-lehti

Vpl. Pyhäjärvi-lehti toivottaa lukijoilleen mukavaa loppuvuotta ja Onnea Vuodelle 2020!

Linkkinä pyhäjärveläisyyteen vuodesta 1956.

Oma pitäjälehtemme on ilmestynyt säännöllisesti kuukausittain vuodesta 1956 lähtien. Nyt ilmestyy 65. vuosikerta.

Maaliskuun lehti ilmestyi 19.3.2020.

Lehden päätoimiittajana toimii toukokuussa 2019 tehtävään valittu Tea Itkonen. Lehden taiton hoitaa Artea Tmi.

Seuraava lehti ilmestyy huhtikuussa 2020. Lehteen tarkoitetun aineiston tulee olla toimituksessa 7.4.2020 mennessä.

Lehti ilmestyy kerran kuukaudessa 12 - 16 sivuisena.
Tilaushinta 35 euroa/vuosi.
Hintaan sisältyy arvonlisäveroa 10 %.

Lehden mediakortti löytyy tästä linkistä.

Tietoja aikaisemmista numeroista

Joulukuun 2019 Vpl. Pyhäjärvi-lehti ilmestyi 19.12.2019, ja se jaettiin tilaajille Karjala-lehden välissä eli kaikki Vpl. Pyhäjärvi-lehden tilaajat saivat myös viikolla 51 ilmestyneen Karjala-lehden numeron Vpl. Pyhäjärvi-Säätiön joululahjana.

Postilakosta johtuen Vpl. Pyhäjärvi-Säätiö julkaisi Vpl. Pyhäjärvi-lehden marraskuun numeron poikkeuksellisesti myös sähköisessä muodossa. Lehti löytyy tästä (pelkkä pdf) tai tästä.  (Lehden näkymä suurenee, kun painat mustan alueen alakulmassa olevaa nelionmuotoista  "Fullscreen" paniketta. Vie hiiri ensin mustalle alueelle.) Mukavia lukuhetkiä!

Vpl. Pyhäjärvi-lehden jakeluosoite ei vaihtu postiin tehtävällä ilmoituksella. Kun osoitteesi on muuttunut, ilmoita osoitteen muutos säätiön asiamiehelle Kirsti Naskalille tai lehden toimitukseen puhelimitse, sähköpostilla tai alla olevalla lomakkeella.

Tilaukset, jakeluhäiriöt ja osoitteenmuutokset säätiön asiamies Kirsti Naskalille. Tilaukset ja osoitteenmuutokset voi ilmoittaa myös tällä sivulla olevilla nettilomakkeilla.

Tuleeko lehtesi oikeaan osoitteeseen? Tässä voit ilmoittaa osoitteenmuutoksen. Kiitos!
Tilaa Vpl. Pyhäjärvi -lehti tästä. 35 eurolla vuodessa saat joka kuukausi lehden kotiin kannettuna. Lehden tilaajana olet mukana pyhäjärveläisyyden vaalimisessa - Karjalan puolustamisessa. Kiitos tilauksestasi!

Lehden päätoimittaja on Tea Itkonen.

Lehden yhteystiedot

Päätoimittaja Tea Itkonen, e-mail: toimitus(at)vplpyhajarvi.fi, puh. 040 5574223. Lehden osoite: Vpl. Pyhäjärvi-lehti, c/o Tea Itkonen, Vaskenvalanjankatu 33, 06100 Porvoo.

Lehden toimitusneuvostoon kuuluvat Pertti Hakanen, Mauri Hauhia, Tea Itkonen, Tarja Kopalainen, Kirsti Naskali, Esko Pulakka ja Markku Pärssinen.

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.