Vpl. Pyhäjärvi-lehti

Linkkinä pyhäjärveläisyyteen vuodesta 1956.

Vpl. Pyhäjärvi-lehti kiittää tilaajia, lukijoita, kirjoittajia, ilmoittajia ja kaikkia muitakin yhteistyökumppaneita hyvästä yhteistyöstä kuluneen vuoden aikana sekä toivottaa Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2022!

Joulukuun lehti ilmestyi 16.12.2021 Karjala-lehden välissä.  Kaikki Vpl. Pyhäjärvi-lehden tilaajat saivat Karjala-lehden ja kaikki Karjala-lehden tilaajat saivat Vpl. Pyhäjärvi-lehden.  Vpl. Pyhäjärvi-lehden sivujen 14 - 15 kohdalla on tapahtunut valitettava virhe niin, että sivu 14 toistuu sivulla 15 ja sivulla oleva tarina jää kesken. Sivut julkaistaan korjattuna tammikuun 2022 lehdessä. Vpl. Pyhäjärvi-Säätiö ja Vpl. Pyhäjärvi-lehti pahoittelevat virhettä.

Seuraava numero ilmestyy 17.1.2022.  Lehteen tarkoitetun aineiston tulee olla toimituksessa  viimeistään 3.1.2022.

Oma pitäjälehtemme on ilmestynyt säännöllisesti vuodesta 1956 lähtien. Vuonna 2022 ilmestyy 67. vuosikerta. Lehti ilmestyy 11 - 12 kertaa vuodessa 12 - 20 sivuisena. Vuonna 2022 ilmestyy 11 numeroa kuukausittain niin, että heinä-elokuun numero on kaksoisnumero. Tilaushinta 35 euroa/vuosi. Hintaan sisältyy arvonlisäveroa 10 %.

Lehden päätoimittajana toimii toukokuussa 2019 tehtävään valittu Tea Itkonen. Lehden taiton hoitaa Artea Tmi.

Lehden mediakortti löytyy tästä linkistä.

Onko osoitteesi muuttunut?

Vpl. Pyhäjärvi-lehden jakeluosoite ei vaihtu postiin tehtävällä ilmoituksella. Kun osoitteesi on muuttunut, ilmoita osoitteen muutos säätiön asiamiehelle Kirsti Naskalille tai lehden toimitukseen puhelimitse, sähköpostilla tai alla olevalla lomakkeella.

Tilaukset, jakeluhäiriöt ja osoitteenmuutokset säätiön asiamies Kirsti Naskalille. Tilaukset ja osoitteenmuutokset voi ilmoittaa myös tällä sivulla olevilla nettilomakkeilla.

Tuleeko lehtesi oikeaan osoitteeseen? Tässä voit ilmoittaa osoitteenmuutoksen. Kiitos!
Tilaa Vpl. Pyhäjärvi -lehti tästä. 35 eurolla vuodessa saat joka kuukausi lehden kotiin kannettuna. Lehden tilaajana olet mukana pyhäjärveläisyyden vaalimisessa - Karjalan puolustamisessa. Kiitos tilauksestasi!

Lehden päätoimittaja on Tea Itkonen.

Lehden yhteystiedot

Päätoimittaja Tea Itkonen, e-mail: toimitus(at)vplpyhajarvi.fi, puh. 040 5574223. Lehden osoite: Vpl. Pyhäjärvi-lehti, c/o Tea Itkonen, Vaskenvalanjankatu 33, 06100 Porvoo.

Lehden toimitusneuvostoon kuuluvat Pertti Hakanen, Mauri Hauhia, Tuomo Hinkkanen, Tea Itkonen, Tarja Kopalainen, Kirsti Naskali ja Esko Pulakka.

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.