Vpl. Pyhäjärvi-lehti

Linkkinä pyhäjärveläisyyteen vuodesta 1956.

Maaliskuun lehti ilmestyi 18.3.2024. Seuraava numero on huhtikuun 2024 numero, se ilmestyy 22.4.2024.  Lehteen tarkoitetun aineiston tulee olla toimituksessa 1.4.2024 mennessä.

Oma pitäjälehtemme on ilmestynyt säännöllisesti vuodesta 1956 lähtien. Vuonna 2023 ilmestyy 68. vuosikerta. Lehti ilmestyy 11 - 12 kertaa vuodessa 12 - 20 sivuisena. Vuonna 2023 ilmestyy 11 numeroa kuukausittain niin, että heinä-elokuun numero on kaksoisnumero. Tilaushinta 40 euroa/vuosi. Hintaan sisältyy arvonlisäveroa 10 %.

Lehden päätoimittajana toimii toukokuussa 2019 tehtävään valittu Tea Itkonen. Lehden taiton hoitaa Artea Tmi.

Lehden mediakortti löytyy tästä linkistä.

Joulukuun 2021 lehdessä sivujen 14 - 15 kohdalla oli valitettava virhe niin, että sivu 14 toistui sivulla 15 ja sivulla oleva tarina jäi kesken. Sivut julkaistiin korjattuna tammikuun 2022 lehdessä. Vpl. Pyhäjärvi-säätiö ja Vpl. Pyhäjärvi -lehti pahoittelavat virhettä.

Onko osoitteesi muuttunut?

Vpl. Pyhäjärvi-lehden jakeluosoite ei vaihtu postiin tehtävällä ilmoituksella. Kun osoitteesi on muuttunut, ilmoita osoitteen muutos säätiön asiamiehelle Kirsti Naskalille tai lehden toimitukseen puhelimitse, sähköpostilla tai alla olevalla lomakkeella.

Tilaukset, jakeluhäiriöt ja osoitteenmuutokset säätiön asiamies Kirsti Naskalille. Tilaukset ja osoitteenmuutokset voi ilmoittaa myös tällä sivulla olevilla nettilomakkeilla.

Tuleeko lehtesi oikeaan osoitteeseen? Tässä voit ilmoittaa osoitteenmuutoksen. Kiitos!
Tilaa Vpl. Pyhäjärvi -lehti tästä. 40 eurolla vuodessa saat joka kuukausi lehden kotiin kannettuna. Lehden tilaajana olet mukana pyhäjärveläisyyden vaalimisessa - Karjalan puolustamisessa. Kiitos tilauksestasi!

Lehden päätoimittaja on Tea Itkonen.

Lehden yhteystiedot

Päätoimittaja Tea Itkonen, e-mail: toimitus(at)vplpyhajarvi.fi, puh. 040 5574223. Lehden osoite: Vpl. Pyhäjärvi-lehti, c/o Tea Itkonen, Vaskenvalanjankatu 33, 06100 Porvoo.

Lehden toimitusneuvostoon kuuluvat Pertti Hakanen, Mauri Hauhia, Tuomo Hinkkanen, Tea Itkonen, Tarja Kopalainen, Kirsti Naskali ja Esko Pulakka.

Vpl. Pyhäjärvi-lehdelle voitto Karjalan Liiton "Vuoden karjalainen lehtikuva 2023" kilpailussa

Klikkaa alla olevaa kuvaa ja lue lisää Pirjo Kuisman ottamasta voittokuvasta

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.