Vpl. Pyhäjärvi-lehti

Linkkinä pyhäjärveläisyyteen vuodesta 1956.

Huhtikuun numero ilmestyi 19.4.2022. Seuraava lehti ilmestyy 19.5.2022. Lehteen tarkoitetun aineiston tulee olla toimituksessa 29.4.2022 mennessä.

Oma pitäjälehtemme on ilmestynyt säännöllisesti vuodesta 1956 lähtien. Vuonna 2022 ilmestyy 67. vuosikerta. Lehti ilmestyy 11 - 12 kertaa vuodessa 12 - 20 sivuisena. Vuonna 2022 ilmestyy 11 numeroa kuukausittain niin, että heinä-elokuun numero on kaksoisnumero. Tilaushinta 35 euroa/vuosi. Hintaan sisältyy arvonlisäveroa 10 %.

Lehden päätoimittajana toimii toukokuussa 2019 tehtävään valittu Tea Itkonen. Lehden taiton hoitaa Artea Tmi.

Lehden mediakortti löytyy tästä linkistä.

Joulukuun 2021 lehdessä sivujen 14 - 15 kohdalla oli valitettava virhe niin, että sivu 14 toistui sivulla 15 ja sivulla oleva tarina jäi kesken. Sivut julkaistiin korjattuna tammikuun 2022 lehdessä. Vpl. Pyhäjärvi-säätiö ja Vpl. Pyhäjärvi -lehti pahoittelavat virhettä.

Onko osoitteesi muuttunut?

Vpl. Pyhäjärvi-lehden jakeluosoite ei vaihtu postiin tehtävällä ilmoituksella. Kun osoitteesi on muuttunut, ilmoita osoitteen muutos säätiön asiamiehelle Kirsti Naskalille tai lehden toimitukseen puhelimitse, sähköpostilla tai alla olevalla lomakkeella.

Tilaukset, jakeluhäiriöt ja osoitteenmuutokset säätiön asiamies Kirsti Naskalille. Tilaukset ja osoitteenmuutokset voi ilmoittaa myös tällä sivulla olevilla nettilomakkeilla.

Tuleeko lehtesi oikeaan osoitteeseen? Tässä voit ilmoittaa osoitteenmuutoksen. Kiitos!
Tilaa Vpl. Pyhäjärvi -lehti tästä. 35 eurolla vuodessa saat joka kuukausi lehden kotiin kannettuna. Lehden tilaajana olet mukana pyhäjärveläisyyden vaalimisessa - Karjalan puolustamisessa. Kiitos tilauksestasi!

Lehden päätoimittaja on Tea Itkonen.

Lehden yhteystiedot

Päätoimittaja Tea Itkonen, e-mail: toimitus(at)vplpyhajarvi.fi, puh. 040 5574223. Lehden osoite: Vpl. Pyhäjärvi-lehti, c/o Tea Itkonen, Vaskenvalanjankatu 33, 06100 Porvoo.

Lehden toimitusneuvostoon kuuluvat Pertti Hakanen, Mauri Hauhia, Tuomo Hinkkanen, Tea Itkonen, Tarja Kopalainen, Kirsti Naskali ja Esko Pulakka.

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.