Liity jäseneksi

Korpiselkä seura järjestää vuosittain jäsentapaamisia, retkiä luovutettuun Karjalaan, kerää perinnetietoa Korpiselästä, ylläpitää Korpiselän muistoa sekä toimii yhdyssiteenä Korpiselästä kiinnostuneiden kesken.

Jäsenmaksu vuonna 2024 on 15 euroa per jäsen ja se postitetaan keväisin seuran tiedossa olevaan osoitteeseen. Ilmoita samalla, jos haluat liittyä myös Karjalanliiton jäseneksi, jäsenmaksu on silloin 15e+20e =35e. Liiton jäsenenä saat mm. jäsenlehden sekä jäsenkortin. Lisätietoja jäseneduista löydät Karjalanliiton sivuilta.

Täyttämällä oheisen lomakkeen tai laittamalla sähköpostia seuramme sihteerille voit liittyä Korpiselkä seuran jäseneksi. Jäsenenä tuet seuramme toimintaa, saat vuosittain jäsenkirjeen sekä sähköpostitse tietoa ajankohtaisista asioista. Tiedotamme esimerkiksi retkistä ja tapahtumista tiedossamme oleviin sähköpostiosoitteisiin useamman kerran vuodessa sekä kerran vuodesssa postitse lähetettävässä paperisessa jäsenkirjeessä (=Tietonen).

Pyydämme Sinua huolehtimaan siitä, että seuralla on tiedossaan ajantasaiset yhteystietosi.

Lämpimästi tervetuloa jäseneksi!

Lomake

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat

Jäsenmaksu 2024

Korpiselkä Seuran jäsenmaksu on 15 euroa ja Karjalan Liiton jäsenmaksu 20 euroa.

Yhteystiedot 2024

Korpiselkä Seuran yhteystiedot löydät sivuston valikosta Yhteystiedot.