Syksy 2019

Korpiselkä Seuran johtokunta kokoontui maanantaina 16.9.2019. Syksylle sovittiin seuraavat tapahtumat, joista saa lisätietoa johtokunnan jäseniltä ja Iisalmen Sanomien muistiosta sekä näiltä kotisivuilta.

-Ekumeeninen tilaisuus lokakuussa Salahmin tsasounalla tiistaina 29.10. klo 18. Mukana edustajat luterilaisesta ja ortodoksisesta seurakunnasta. Vietetään yhdessä ekumeeninen hetki ja kahvitellaan yhdessä, olet lämpimästi tervetullut!

-Karjalaseurojen yhteiset pikkujoulut perjantaina 20.12.2019. Osallistumme Iisalmen ortodoksisen kirkkokuoron joulukonserttiin, minkä jälkeen nautimme joulupuuron ortodoksisen kirkon alasalissa. Tervetuloa mukaan!

-Tulevista matkoista löydät tietoa "Matkat"-osiosta.

Karjala-seurojen yhteiset syyskauden avajaiset

Sikokallion majalla Iisalmessa lauantaina 7.9. Lisätiedot sihteeriltä tai muilta johtokunnan jäseniltä. Tervetuloa mukaan!

Vuosikokousterveiset

Korpiselkä Seuran vuosikokous pidettiin Iisalmessa hotelli Golden Domessa sunnuntaina 17.3.2019. Mukana oli mukavasti porukkaa. Muisteltiin mennyttä vuotta ja suunniteltiin yhdessä tulevaa. Seuran puheenjohtajana jatkaa Arto Vornanen ja varapuheenjohtajana Toivo Jelkänen. Sihteeri-rahastonhoitajana jatkaa Jani Rönkkö. Muut johtokuntaan valitut ovat Arja Huttunen, Raimo Kokkonen, Kyllikki Roth-Vilokkinen, Viljo Torvinen ja Seppo Tsokkinen. Varajäseniksi valittiin Terttu Jeskanen, Terttu Sottinen ja Paula Viita-aho. Lähetämme maaliskuun aikana vuoden 2019 Tietonen-jäsenkirjeet kaikille yhdessä jäsenmaksujen kanssa. Seuraile siis postiasi, tiedossa mukavaa lukemista! Aurinkoista kevättalvea kaikille!

Korpiselkä-esittely su 17.2.2019

Sunnuntaina 17.2. hotelli Golden Domessa klo 12 Karjalaseurojen yhteinen tilaisuus, jossa vuorossa Korpiselkä-esittely. Tervetuloa!

Vuosikokous su 17.3.2019

Korpiselkä Seuran vuosikokous pidetään sunnuntaina 17.3.2019 klo 13 Iisalmessa Hotelli Golden Domessa. Kokouksen jälkeen katsotaan porukalla DVD-koostetta viime vuonna järjestetyistä seuramme 70-vuotisjuhlista. Lämpimästi tervetuloa!

Tulevista matkoista esim. kesälle 2019 tietoa "Matkat"-osiossa