Antrea-Seura ry

Vuosi täynnä tapahtumia

8.2. klo 15 Talvi-iltamat Riihimäellä Punaisessa talossa.

18.3. klo 18 Pitäjäyhdistysten Liitto järjestää Karjala-talolla Helsingissä (Käpylänkuja 1) luovutetun alueen pitäjien esittelyjä. 18.3. ovat vuorossa Antrea ja Impilahti. Tämä tapahtuma peruuntui.

15.-17.5. Antrean muistopuiston talkoomatka, nuorille entiseen tapaan alennusta matkasta. Matka täytettiin ilmoittautumisjärjestyksessä ja matka on täynnä.  Vahvistus 23.3.2020: Matka on peruttu. Jos joku matkalaisista on ehtinyt maksaa osallistumismaksun, ilmoittakoon tilinumeronsa Sadulle (satu.stirkkinen@gmail.com) palautusta varten.

12.-14.6. Karjalaiset kesäjuhlat Helsingissä on peruttu.

27.6. Sysmän suvisoutu. Antrean Esa osallistuu kirkkoveneellä Sysmän suvisoutuun 27.6. Joukkueeseen voi ilmoittautua Janne Pulliselle. Katso tarkemmin https://www.facebook.com/antreanesa/. Mommilanjärven soutelua ei tänä vuonna järjestetä. Eikä myöskään tätä tapahtumaa järjestetä tänä vuonna. Suvisoutu siirtyy vuoteen 2021 ja toteutetaan silloin juhannuksen jälkeisenä lauantaina.

19.7. Antrea-juhla Hämeenlinnassa Poltinahon seurakuntakeskuksessa. Jumalanpalvelus klo 10, kukkalaitteiden vienti klo 11.15, ruokailu klo 11.45 ja pääjuhla klo 13. Tämä tapahtuma on tältä vuodelta peruttu ja siirtyy vuoteen 2021. Aika 18.7. 2021 ja tapahtumapaikka sama: Poltinahon seurakuntakeskus, Hämeenlinna.

18.18. Seuran vuosikokous klo 17 Karjalaisten kesäkodilla Villa Salmelassa Helsingin Jollaksessa (Meri Perttilän polku 8). Samalla vietetään yhteistä elokuista kesäiltaa. Kuljetus järjestetään.

Lokakuussa syksyn siivousmatka.

Joulukuussa itsenäisyyspäivän kynttilöiden vienti Antrean sankarihaudoille.

Vuoden aikana myös perinteinen kolmiottelu Vuoksenranta-Kirvu-Antrea.

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.
Talvi-iltamien tunnelmat kuvasi Marko Kekki. Punaisen talon juhlasali täyttyi yli 80 osanottajasta. Kuvia klikkaamalla näet ne suurempina.
Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.

Musiikkiteatteri Onnikka esitti katkelmia tulossa olevasta Hanna Granfeltia kuvaavasta musiikkinäytelmästä.