Antrea-Seura ry

Talvi-iltamista itsenäisyyskynttilöihin - ehkä

Vuosi 2022 on seuran 69. toimintavuosi.  Toimintavuoden alkua leimaavat tiukentuvat rajoitukset covidin tautilukujen kasvaessa.

Vuoden 2021 toiminta oli oikeastaan koko vuoden pysähtyneessä tilassa koronarajoitusten takia. Elokuussa voitiin pitää kesätapaaminen ja vuosikokous edellisen vuoden tavoin Karjalaisella kesäkodilla Helsingin Jollaksessa. Vuoden 2022 toimintaa suunniteltiin perinteisten teemojen mukaan.

Perinteiset talvi-iltamat ovat helmikuussa, toukokuussa tehdään muistopuistoretki, kesäkuussa osallistutaan  Karjalan Liiton kesäjuhlille ja Sysmän suvisoutuihin, heinäkuussa on oman pitäjäjuhlan vuoro, elokuussa on kesätapaaminen, lokakuussa siivousmatka ja itsenäisyyspäivää joulukuussa juhlistetaan viemällä kynttilät Antreaan sankarihaudoille. Johonkin vaiheeseen asettuu myös perinteinen Vuoksenranta-Kirvu-Antrea -kolmiottelu. Vuoksen Verkko ilmestyy joulukuussa.

.

Jäsenmaksu 2022

Antrea-Seuran jäsenmaksu on 40 €/vuosi (sisältää Antrea-Seuran jäsenmaksun 20 € ja Karjalan liiton jäsenmaksun 20 €). Jäsenmaksulaskutus siirtyi viime vuonna Karjalan Liitolle. Lasku tulee helmikuun Karjalan Kunnaat -lehden mukana.

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi. Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.