Antrea-Seura ry

Vuosi täynnä tapahtumia

Vuosi 2019 on seuran 66. toimintavuosi. Evakkoonlähdöstä on 75 vuotta. Antrea- ja Vuoksenranta-seurojen yhteinen juhlamatka tehdään kesäkuun alussa. Muuten vuosi rakentuu tuttujen teemojen mukaan. Vuosi käynnistyy perinteisillä talvi-iltamilla, huhtikuussa vietetään kirkkopyhää, toukokuussa teemme muistopuistoretken, kesäkuussa osallistumme Karjalan Liiton kesäjuhlille, heinäkuussa on oman pitäjäjuhlan ja Mommilanjärven soutelujen vuoro, elokuussa pidämme vuosikokouksen ja itsenäisyyspäivää joulukuussa vietämme mm. viemällä kynttilät Antreaan sankarihaudalle.

.

9.2. Talvi-iltamat Riihimäellä.

28.4. Antrealaisten kirkkopyhä Lopen kirkossa klo 10, kirkkokahvit ja yhteinen tilaisuus klo 11.30 seurakuntasalissa. Järjestää Pertti Ruponen, lisätietoja puh. 044 214 3819 tai sähköposti pertti.ruponen@saunalahti.fi.

3.-5.5.Antrean muistopuiston siivousmatka, nuorille entiseen tapaan alennusta matkasta. Ilmoittautumiset 28.2. mennessä Satu Stirkkiselle, satu.stirkkinen@gmail.com. Lisätietoja Antti Partanen, puh. 050 359 9456.

9.6. Muistojuhla: Klo 10 seppeleenlasku ja hartaushetki Antrean kirkonmäellä, klo 12 jumalanpalvelus Vuoksenrannankirkossa, klo 13 ruokailu, klo 14.30 pääjuhla Vuoksenrannan kirkonmäellä. Varattavissa erilaisia matkapaketteja. Ilmoittautumiset 28.2. mennessä Satu Stirkkiselle, satu.stirkkinen@gmail.com. Omatoimimatkalaiset tervetulleita juhlaan, ilmoittautumiset ruokailuun, ruokailun hinta 20 euroa.

14.-16.6. Karjalaiset kesäjuhlat Hämeenlinnassa.

20.7. Mommilanjärven soutelu. Antrean Esa on mukana kirkkovenesoudussa. Tiedustelut Janne Pullinen, Antrean Esa

21.7. Antrea-juhla Lopella. Jumalanpalvelus Lopen kirkossa klo 10, jonka jälkeen seppeleenlasku. Ruokailu ja pitäjäjuhla Loppisalissa, jossa esiintyy mm. Anu Hälvä.
20.8. Seuran vuosikokous klo 17.30 alkaen Karjalaisten kesäkodilla Villa Salmelassa, Helsingin Jollaksessa (Meri Perttilän polku 8), jossa samalla vietetään elokuista kesäiltaa saunoen, makkaraa paistaen ja yhdessä viihtyen.

Jäsenmaksu 2019

Antrea-Seuran jäsenmaksu on 40 €/vuosi (sisältää Antrea-Seuran jäsenmaksun 20 € ja Karjalan liiton jäsenmaksun 20 €)