Antrea-Seura ry

Vuosi täynnä tapahtumia

Vuosi 2018 on seuran 65. toimintavuosi. Vuosi rakentuu tuttujen teemojen mukaan. Vuosi käynnistyy perinteisillä tammi-iltamilla, huhtikuussa vietetään kirkkopyhää, toukokuussa teemme muistopuistoretken, kesäkuussa osallistumme Karjalan Liiton kesäjuhlille, heinäkuussa on oman pitäjäjuhlan ja Mommilanjärven soutelujen vuoro, syyskuussa pidämme vuosikokouksen ja itsenäisyyspäivää joulukuussa vietämme mm. viemällä kynttilät Antreaan sankarihaudalle.

22.1. Talvi-iltamat
15.4.         Antrealaisten kirkkopyhä Riihimäellä Kappelikirkossa, Kolehmaisenkatu 26. Aloitus messulla, klo 13 jatketaan kahvittelulla. Aiheena Antrean sodista selvinnyt esineistö. Järjestää Pertti Ruponen.
10.-12.5. Talkoomatka Antreaan ja Vuoksenrantaan. Ilmoittautumiset viimeistään 28.2.
15.-17.6. Karjalaiset kesäjuhlat Kouvolassa.
15.7. Antrea-juhla Riihimäellä
21.7. Mommilanjärven soutelu
22.9. Seuran vuosikokous klo 11 Oitin Pihvipaikassa, Riihimäentie 3620, Oitti

Jäsenmaksu 2018