Antrea-Seura ry

Talvi-iltamista itsenäisyyskynttilöihin - ehkä

Vuosi 2021 on seuran 68. toimintavuosi.  Toimintavuoden alkua heijastelee edelleen jatkuva epävarmuus mahdollisista rajoituksista, mutta samalla toivo rokotusten etenemisestä ja vaikutuksista.

Vuoden 2020 toiminta oli maaliskuusta lähtien lähes kokonaan keskeytyksissä koronarajoitusten takia. Elokuussa pidetyssä vuosikokouksessa suunniteltiin kuitenkin vuoden 2021 toimintaa perinteisten teemojen mukaan. Ajatuksena oli, että tilanteen normalisoituessa nyt koituneilla säästöillä olisi ehkä mahdollisuus laajempaan toimintaan ja sitä kautta jäsenhankinnan tehostamiseen muun muassa tapahtumien avulla. Jos esimerkiksi voidaan toteuttaa perinteinen muistopuistomatka toukokuussa, se voitaisiin järjestää tavanomaista suuremmalla joukolla.

Vuosi rakentuu tuttujen teemojen mukaan. Perinteiset talvi-iltamat ovat helmikuussa, toukokuussa tehdään muistopuistoretki, kesäkuussa osallistutaan  Karjalan Liiton kesäjuhlille ja Sysmän suvisoutuihin, heinäkuussa on oman pitäjäjuhlan vuoro, elokuussa on kesätapaaminen, lokakuussa siivousmatka ja itsenäisyyspäivää joulukuussa juhlistetaan viemällä kynttilät Antreaan sankarihaudoille. Johonkin vaiheeseen asettuu myös perinteinen Vuoksenranta-Kirvu-Antrea -kolmiottelu. Vuoksen Verkko ilmestyy joulukuussa.

.

Jäsenmaksu 2021

Antrea-Seuran jäsenmaksu on 40 €/vuosi (sisältää Antrea-Seuran jäsenmaksun 20 € ja Karjalan liiton jäsenmaksun 20 €). Jäsenmaksulaskutus siirtyy Karjalan Liitolle. Lasku tulee helmikuun Karjalan Kunnaat -lehden mukana.

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi. Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.