SUVANNON SEUTU – LEHDEN YHDYSHENKILÖ VAIHTUU

Kotiseutuneuvos Taisto Virkki on vuosina 2002-2017 ollut lehden Vuoksela-Seuran yhdyshenkilö. VuokselaSeuran hallituksen jäsen Pekka Turkki Mikkelistä on 1.3.2019 alkaen uusi yhdyshenkilömme. Lehteen tuleva materiaali lähetetään helmikuun jälkeen hänelle sähköpostitse osoitteeseen pekka.turkki@surffi.net. Hän kokoaa aineiston ja lähettää sen edelleen päätoimittajalle.

Vetoamme vuokselalaisiin ja vuokselajuurisiin lukijoihin, jotta te osallistuisitte näihin kirjoitustalkoisiin. Suvannon Seutuhan on Sakkola-Säätiön julkaisema Sakkolan, Metsäpirtin ja Vuokselan pitäjälehti. Lehti ilmestyy kahdeksan kertaa vuodessa.

SUVANNON SEUDUN SUKUTUTKIJAT

Suvannon seudun sukututkijat järjestävät mielenkiintoisia esitelmiä. Yhdistyksen kotisivuilta näkee luentojen aiheet. Kotisivut : www.suvannonsuvut.net. Kaikki uudet sukututkimuksesta ja muutenkin Karjalasta kiinnostuneet, myös nuoremmat ikäpolvet ovat tervetulleita tilaisuuksiin ja mukaan seuran toimintaan.

Vuoksela-Seuran edustajana sukututkimusseurassa on Jyrki Warvas. Vuoden 2019 kokoontumiset 6.4. ja 21.9.sekä 16.11. Karjalatalossa. Kuulutko sukuuni 5-6.10.2019.