Tervetuloa mukaan!

Vuoksela-Seuran jäseneksi voi liittyä jokainen 15-vuotta täyttänyt henkilö, joka on asunut Vuokselan kunnassa, jonka sukusiteet liittyvät Vuokselaan tai joka seuran tarkoituksen hyväksyen haluaa osallistua seuran toimintaan. Jäseneksi siis voi liittyä jokainen, vaikka ei olisikaan karjalaisia juuria: Kiinnostus Karjalaa ja karjalaisuutta kohtaan riittää.

Olemme Karjalan Liiton jäsenseura, joten liityt samalla myös Karjalan Liiton jäseneksi ja saat näin ollen käyttöösi liiton tarjoamat jäsenetuudet.

Karjalan Liitto on elinvoimainen kaikkien suomalaisten karjalaisuuden foorumi. Se edistää karjalaista kulttuuria, tuo esille karjalaisen identiteetin suomalaisuudessa ja ylläpitää vuorovaikutusta Karjalan alueeseen. Karjalan Liitolla on kolme toiminta-aluetta; kulttuuri, historia ja karjalaiset juuret.

Karjalan Liittoon kuuluu 15 piiriä, Karjalaisten Pitäjäyhdistysten Liitto ja Karjalaisten Sukuyhteisöjen Liitto sekä noin 400 jäsenyhdistystä eri puolilla Suomea ja ulkomailla. Henkilöjäseniä yhdistyksissä on noin 30 000.

Jäsenmaksu 2024

Vuoksela-seuran jäsenmaksu 10€ Karjalan liiton jäsenmaksu 20€

Yhteystiedot

Hallituksen puheenjohtaja Pekka Kärpänen 040 769 7173 pekka.karpanen@gmail.com Sihķteeri ja jäsenrekisterinhoitaja Anneli Venäläinen 050 514 2233 annelivena@gmail.com

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!