Vahviala seura järjestää kesäretken Punkalaitumelle

31.07.2021 06:30 - 31.07.2021 19:30

Vahviala-seura järjestää kesäretken yhteiskuljetuksella lauantaina 31.7.2021 Punkalaitumelle. Koska emme voi turvallisesti matkustaa Vahvialaan, suosimme tänä kesänä kotimaanmatkailua. Vahvialalaisiahan evakuoitiin Punkalaitumelle talvisodan jälkeen.

Linja-auton alustava reitti ja kyytiintulo on, riippuen osallistujista, Kouvola-Koria-Kausala-Pukaron Paroni-Artjärvi-Lahti-Punkalaidun. Kyytiintulopaikat päätetään ilmoittautumisten jälkeen. Matkustamme isolla 54 paikkaisella linja-autolla. Turvallisuus edellä otamme matkaan linja-autoon vain 27 ensiksi ilmoittautunutta. Lähetämme viestiä tarkemmasta aikataulusta ja kyytiintulopaikoista ilmoittautuneille heinäkuun alussa.

Lisätietoja seuran puheenjohtajalta Juha Henrikssonilta. Maksu seuran jäseniltä 40 €, muilta 50 € ja nuorilta alle 18 vuotta 0 €. Ilmoittautumiset, jossa kerrotte mahdolliset ruoka-aineallergiat sekä kyytiintulopysäkkinne sähköpostilla juha.v.henriksson@gmail.com tai puhelimitse 0400-426048 30.6.2021 mennessä.