Sortavala-seura Helsinki ry

Seura vaalii Sortavalan kulttuuria ja perinteitä, vahvistaa karjalaista identiteettiä ja yhteenkuuluvuutta

-        nykypolville se tarjoaa Sortavalan historiallista ja maantieteellistä tuntemusta sekä sukujuuria.

Ajankohtaista

Opastettu kävelykierros Hietaniemen hautausmaalla 19.5. kokoontuminen klo 17. Ilmoittautuminen sähköpostilla osoitteeseen puheenjohtaja@sortavala.eu Tervetuloa! Seuramme tallenteet YouTubessa: Arkkitehti Uno Ullberg - kertojana prof. Kari Immonen https://www.youtube.com/watch?v=vv-w8AIKnyQ. Sisälähetysseuran syntyvaiheista ja toiminnasta Sortavalassa https://youtu.be/zudtUZsw9T8

Sortavalassa nyt

Sortavalassa on kunnostettu sankariristille johtava käytävä

Huom!

Sortavalan kaupungin alueella on suomalainen sankarihautausmaa sekä viisi siviilihautausmaata - tutustu niihin! Täältä löytyy mm luettelot "Sortavalan maaseurakunnan uuteen hautausmaahan haudatut henkilöt (hautauspäivä)" sekä luettelo sankarihautausmaahan haudatuista sankarivainajista..

Evakkoesineen tarina

toimihenkilöt

Talkoomatka

Osallistu jokakeväisiin hautausmaan kunnostustalkoisiin!

Naisten ääni

Kannattaa tutustua! "Naisten ääni"-sivustolta löytyy kirjoituksia useiden karjalaisten vaikuttajanaisten elämästä. http://www.naistenaani.fi

< toukokuu 2021 >
matiketopelasu