Pyhäjärvellä ja Laatokalla elokuussa 2014

Näkymä Laatokalle Vuohensalon uimarannalta. Kuva Kyösti Pärssinen.
Pärssisen sukuseura teki yhdessä Pulakan sukuseuran kanssa matkan Vpl. Pyhäjärvelle 1.--4. elokuuta 2014. Kelit olivat mahtavan hienot ja helteiset, ja matka meni kaikin puolin mukavasti matkanjohtajien  Pärssisen Anteron ja Pulakan Eskon kaitsennassa, Putuksen Hannun bussikyydissä ja Musakan Antin asiantuntevassa opastuksessa ja majoituksessa Pyhäjärven Lomarannassa. Kaikkiaan meitä oli matkalla mukana kolmekymmentä innokasta.
Lisää kuvia osoitteessa https://drive.google.com/drive/folders/0ByIaRaOr1FWRNDVxVk5xWDU0Wmc

Vaurastuva Käkisalmi ja Laatokan uimaseura 2009
Kaarina Pärssinen kirjoitti sukuseuran matkasta vuonna 2009. Teksti löytyy täältä.

Pilkkimatkoilla
Sukuseuran edustajat ovat tehneet kosolti myös pilkkimatkoja Pyhäjärvelle ja Laatokalle. Ensimmäiset niistä tehtiin jo talvina 2010 ja 2011.  Seuraavassa Seija Pärssisen kertomus matkalta maaliskuulta 2015.

Vpl. Pyhäjärvellä 1950-luvulla

Arvo Pärssisen teksti hänen seikkailustaan neuvostojen maassa on julkaistu Vpl. Pyhäjärvi -lehdessä 7/1957. Litteroinut Maritta Kemppi.

Kesäpäivä Kangasalla 22. toukokuuta 2016

Kangasalan sukukokouksen osanottajat ryhmäkuvassa. Kuva Seija Pärssinen.
Sukukokous pidettiin Kangasalan Äijälän juhlatalossa 22. toukokuuta 2016, hienossa säässä, kuinkas muuten. Lisää kuvia löytyy tämän linkin takaa https://drive.google.com/drive/folders/0ByIaRaOr1FWRQ2J0U3ZpY3A3ZzQ

Lisää kuvia aikaisemmista sukukouksista on tulossa sivulle myöhemmin.