Ruskeala-Seura ry:n jäsenyys

Ruskeala-Seuralla on noin 100 jäsentä.

Tule mukaan - liity jäseneksi!

Tervetuloa Seuraamme!
Siirry täyttämään jäseneksi liittymislomake!

Meitä liittää yhteen Ruskeala, elävän kiinnostuksemme kohde. Jäsenellä tai hänen puolisollaan, perheenjäsenillä tai ystävillä voi olla maajuuria Ruskealassa, esivanhemmalle Ruskealassa saattoi työn ja toimeentulon tarjota rautatie, kauppa, marmorikaivos, teollisuus, kirkko, hallintovirka tai muut työtehtävät. Suvuissa kulkee monenlaista tietoa ja tarinoita Ruskealasta.

Meitä yhdistää karjalaisuus. Yhdistyksemme jäseninä olemmee myös Karjalan Liiton jäseniä. Tuemme Karjalan Liiton arvokasta työtä karjalaisuuden hyväksi.

Tule mukaan yhteisömme aktiviteetteihin ja Ruskeala-Seuramme jäseneksi. Jäsenenä saat yhdistyksen jäsenlehden "Uutis-Ruskiilainen" neljä-viisi kertaa vuodessa joko sähköpostiisi tai kirjeitse. Tiedotamme toiminnastamme paitsi Uutis-Ruskiilaisessa myös nettisivuillamme ja FaceBookissa. Tilaisuuksissamme voit saada tietoa Ruskealan historiasta ja nykypäivästä, Ruskealasta matkakohteena, Ruskealan luonnosta ja maisemasta, kulttuuriperinteestä tai arjen elämästä. Avustamme mielellämme löytämään lisätietoa kiinnostuksesi kohteista. Jäsenillämme on myös kokemusta ja asiantuntemusta sukututkimuksesta.

Karjalan Liiton jäsen saa neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Karjalan Kunnaat -jäsenlehden. Karjalan Liiton jäsenkortilla, Karjala-kortilla, saa alennuksia  Karjalaisten kesäjuhlien pääsylipuista, liiton matkoista ja kursseista sekä erilaisista muista tilaisuuksista ja monista liiton myyntituotteista. Seura saa Karjalan Liitolta jäsenrekisteripalvelun ja jäsenmaksujen keruupalvelun, olemme saaneet käyttöömme nämä turvalliset nettisivut, saamme alennusta kokoontumistiloista ja paljon muuta.

Jäsenmaksu vuonna 2021 on yhteensä 26,00 euroa, joka koostuu seuraavasti: Ruskeala-Seuralle 5 euroa, Karjalan Liiton Uudenmaan Piirille 1 euro ja  Karjalan Liitolle 20,00 euroa. Jos maksat Karjalan Liiton jäsenmaksun jokin muun seuran kautta, jäsenmaksusi on 6,00 euroa. Nuoren, tänä vuonna 18-vuotiaan tai sitä nuoremman, jäsenmaksu on 0,00 euroa!

Ruskeala-Seura ry:n tili on

FI21 5780 0720 4915 00

jolle tilille otamme vastaan maksut myyntituotteistamme, avustukset ja tukimaksut seuralle ym. Jäsenmaksulaskun saat Karjalan Liitolta, joka kerää maksut ja palauttaa yhdistyksemme tilille oman osuutemme jäsenmaksukertymästä.

Siirry täyttämään jäseneksi liittymislomake!

Ota yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!

Yhteystiedot 2020

Hallituksen puheenjohtaja Esko T. Rautanen puh. 040 750 0654 esko.rautanen(at)yahoo.fi varapuheenjohtaja Marjukka Sellin puh. 040 746 5859 marjukka.sellin (at) pp.inet.fi sihteeri, jäsenasiat, jäsenrekisteri, tuotetilaukset Eeva Hasunen puh. 040 539 3323 eeva.hasunen (at) welho.com rahastonhoitaja Anu Kekki puh. 050 358 2314 kekkianu (at) gmail.com

Jäsenmaksu 2021

Jäsenmaksu 26 euroa/vuosi sisältää Karjalan liiton (KL) jäsenmaksun 20 €, Karjalan Liiton Uudenmaan piirin (KLUP) jäsenmaksun 1 € ja Ruskeala-Seuran jäsenmaksun 5 €. KL:n jäsenmaksun voi maksaa myös jonkin toisen KL:n seuran kautta, se laskutetaan vain yhteen kertaan!