Seura

Aika: 22.04.2023 14:00 - 16:00
Paikka: Helsinki, Karjalatalo, Wiipuri-sali, 3. krs, Käpylänkuja 1

Yrjö Jylhän runoja Taipaleenjoen taisteluista Talvisodassa

Sotakamreeri Veijo Rintakosken Kiirastuli-multimediaesitys pitää sisällään n. 60 PowerPoint-diaa autenttisia talvisodan kuvia ja äänitteitä sekä 18 Yrjö Jylhän runoa Taipaleenjoen taisteluista. Esityksessä kuultavat taisteluiden äänet (aseiden ja tykkien laukaukset ym äänet) ovat aitoja Tk-miesten äänittämiä Taipaleen ja Terenttilän puolustuslohkoilla 1939–1940.

Sankarivainajien pitkä tie 1939–2023

Kurkijoki-Seuran varapuheenjohtaja Vesa Satamo kertoo kaatuneiden ja kentälle jääneiden suomalaissotilaiden vapaaehtoisetsinnöistä luovutetussa Karjalassa ja muilla rajantakaisilla sotatantereilla 1993–2022.

Tilaisuus on avoin kaikille.

Kahvitarjoilu.

TERVETULOA!

Jäsenmaksu 2023

Kurkijoki-Seuran jäsenmaksu on 38 €/vuosi (sisältää seuran jäsenmaksun 18€ sekä Karjalan liiton jäsenmaksun 20€)

Yhteystiedot 2023

Puheenjohtaja: Outi Terentjeff (outi.terentjeff@hotmail.com), Varapuheenjohtaja: Vesa Satamo (vesa1939@gmail.com), sihteeri, jäsenasiat: Niina Raittinen (niina.vaittinen88@gmail.com), rahastonhoitaja, jäsenasiat, tapahtumat, tuotemyynti: Riitta Sainio (riitta.sainio@elisanet.fi), Hallituksen jäsen, tiedotuksen koordinaattori Raija Salo (raija_salo@hotmail.com, Hallituksen jäsen: Erkki Kare (erkki.kare@gmail.com), Hallituksen jäsen: Esko Miikkulainen (esko@miikkulainen.fi)

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!

Kuva. Klikkaa kuva suuremmaksi.