Sortavalan Pitäjäseura ry

Etusivulle

Pitäjäesittelyssä Sortavala ja Sortavalan maalaiskunta

13.04.2023 18:00 - 13.04.2023 20:00 | Helsinki, Karjalatalo

Kevään viimeisessä esittelyssä kuullaan Laatokan Karjalan pääkaupungista Sortavalasta ja sitä ympäröineestä Sortavalan maalaiskunnasta. Pitäjäseurojen ja -säätiöiden edustajat esittelevät pitäjiä, niiden historiaa ja pitäjien erityispiirteitä. Esittelyissä kerrotaan myös pitäjäseurojen ja säätiöiden tämän päivän toiminnasta.

Esittelyjä voi seurata paikan päällä tai FacebookLivessä, www.facebook.com/karjalanliitto, ja niitä voi katsoa www.karjalanliitto.fi-sivuilla olevasta linkistä, joka avautuu esittelypäivänä klo 18.

to 13.4. klo 18-20 Sortavala ja Sortavalan maalaiskunta.

Sortavala

Sortavalan maalaiskunta

Muutokset mahdollisia.

Aiempien esittelyjen tallenteet ovat Karjalan Liiton internetsivuilla YouTubeen taltioituina. Ne löytyvät osoitteesta: https://www.karjalanliitto.fi/karjalan-liitto/karjalan-liiton-toiminta/tallenteet/pitajaesittelyt.html.

Esittelyt pidetään osoitteessa Käpylänkuja 1, 00610 Helsinki. Vapaa pääsy

Esittelyt järjestää Karjalan Liitto ja Karjalaisten Pitäjäyhdistysten Liitto.