Ruskeala-Seura

Viihdymme yhdessä!

Jäseneksi liittymislomake alla!

Ruskealassa vaelletaan kohti Issakanvaaran vanhoja asuinsijoja.

Tervetuloa mukaan: tässä voit liittyä jäseneksi

JÄSENEKSILIITTYMISLOMAKE ALLA

Haluan liittyä jäseneksi  Ruskeala-Seuraan.

Ruskeala-Seuran jäsenmaksu vuodelle 2021 yhteensä 26 euroa koostuu seuraavasti: Ruskeala-Seuralle 5,00 euroa, Karjalan Liiton Uudenmaan Piirille 1,00 euroa sekä Karjalan Liitolle 20,00 euroa, mikäli et ennestään kuulu Karjalan Liittoon jonkin muun seuran kautta. Nuoren, tänä vuonna 18-vuotiaan tai nuoremman, henkilön jäsenmaksu on 0,00 euroa!

Karjalan Liitto hoitaa jäsenmaksujen laskutuksen.  Vuoden 2021 jäsenmaksulaskut lähetetään helmikuussa 2021  Karjalan Kunnaat -lehden sisällä.

Jäsenä saat mm. alennuksia seuran tapahtumista sekä 4-5 kertaa vuodessa ilmestyvän Uutis-Ruskiilainen-jäsentiedotteen.

Ruskeala-Seuran jäsenenä olet myös Karjalan Liiton jäsen ja saat Karjalan Liiton jäsenedut: vuosittain uusittavan  Karjala-Kortin sekä neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Karjalan Kunnaat -jäsenlehden, joka sisältää paljon karjalaista asiaa. Karjala-kortilla saat rahanarvoisia etuja mm. Karjalaisilla Kesäjuhlilla ja Karjalan Liiton kursseilla.

HUOMAA: Nuorelta, tänä vuonna 18-vuotiaalta tai nuoremmalta, ei jäsenmaksua peritä.

Yhteystiedot 2020

Hallituksen puheenjohtaja Esko T. Rautanen puh. 040 750 0654 esko.rautanen(at)yahoo.fi varapuheenjohtaja Marjukka Sellin puh. 040 746 5859 marjukka.sellin (at) pp.inet.fi sihteeri, jäsenasiat, jäsenrekisteri, tuotetilaukset Eeva Hasunen puh. 040 539 3323 eeva.hasunen (at) welho.com rahastonhoitaja Anu Kekki puh. 050 358 2314 kekkianu (at) gmail.com