Hiitolan Pitäjäseura ry

Jäsenmaksuissa siirrytään keskitettyyn laskutukseen Karjalan Liiton kautta

02.01.2021 11:50

Jäsenmaksuissa siirrytään keskitettyyn laskutukseen.

• Vuoden 2021 alusta Karjalan Liiton jäsenyhdistykset, kuten Hiitolan Pitäjäseura ry siirtyvät keskitettyyn jäsenmaksulaskutukseen.
  • Laskut lähetetään Karjalan Liiton jäsenrekisteristä.
  • Hiitolan Pitäjäseuran osuuden Karjalan Liitto palauttaa maaliskuussa seuramme tilille.

Jäsenmaksun suuruus.

• Hiitolan Pitäjäseuran jäsenmaksu v. 2021 pysyy syyskokouksen päätöksellä ennallaan. -
  • Maksu koostuu Hiitolan Pitäjäseura 4 € Karjalan Liitto 20 € ja Satakunnan Piiri 1 € (25 €)
  • 18 vuotiailta ja sitä nuoremmilta ei peritä Karjalan Liiton maksua. Heiltä ainoastaan Hiitolan Pitäjäseuran ja Satakunnan piirin maksut yht. 5 €
  • Kannattavien- ja ainaisjäsenten lasku lähetetään edelleen Hiitolan Pitäjäseurasta.

Laskun aikataulu.

• Karjalan Liitto lähettää vuoden 2021 jäsenmaksulaskun helmikuun Karjalan Kunnaat- jäsenlehtesi mukana.
  • Hoidathan laskun eräpäivään mennessä, sillä myöhemmin Karjalan Liitosta tulevaan ”karhulaskuun” on lisätty 5 € perintäkuluja.
  • Uuden jäsenkortin saat toukokuun Karjalan Kunnaat-lehden mukana.

Jäsenyys useammassa Karjalan Liiton jäsenseurassa.

• Jos olet useamman seuran jäsenenä ovat nyt kaikkien jäsenseurojesi sekä Karjalan Liiton ja piirien maksut samassa laskussa.
  • Karjalan Liiton maksu peritään vain yhden kerran.

Lähetä tietoa.

• Muutokset jäsentietoihisi ilmoitat edelleen Hiitolan Pitäjäseuralle.
  • llmoita myös käytössäsi oleva sähköposti osoite
  • Laita tietoa jos jäsenkirjeen voi jatkossa lähettää sähköpostina. Postituskuluja säästäen toivomme että mahdollisimman monelle sopisi sähköposti.