Jäsenyhteisön tapahtumasivu - Suur-Jaakkimalaiset r.y.

Tule mukaan - muista ilmoittautua

Karjalaisten Pitäjäyhdistysten Liiton vuosikokous

03.03.2018 12:00 - 03.03.2018 14:00

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Kutsu ja valtakirjapohja kokousedustajia varten on lähetetty pitäjäyhdistysten liiton jäsenseuroille erikseen. Valtakirja palautetaan kokoukseen tultaessa ja se oikeuttaa äänivaltaan tämän liiton vuosikokouksessa. Karjalaisten Pitäjäyhdistysten Liitto on Karjalan Liiton pitäjätyyppisten jäsenyhdistysten yhteiselin, jonka merkitys on samanlainen kuin Karjalaisseurojen piireillä tai Karjalaisten Sukuyhteisöjen Liitolla.

Jos pitäjäseurasi ei vielä ole KPYLin jäsen, halukkaat seurat voivat anoa Karjalaisten Pitäjäyhdistysten Liiton jäsenyyttä toimittamalla kirjallisen hakemuksen Karjalan Liittoon. Jäseniltä ei peritä jäsenmaksua.

KPYLin toimintakertomus vuodelta 2017 (luonnos)

KPYLin toimintasuunnitelma vuodelle 2018 (luonnos)

Karjalaisten Pitäjäyhdistysten Liiton toiminnasta lisätietoja antaa puheenjohtaja Kirsi Juura, kirsi.juura@kymichamber.fi , p. + 358 40 591 3339.

Kokouksen jälkeen on perehdytystä Karjalan Liiton uusiin verkkosivuihin klo 14.30-17.30. Koulutuksen hinta 30 euroa sisältäen keittoruuan ja opetuksen. Ilmoittaudu 28.2. mennessä toimisto@karjalanliitto.fi. Ota mukaan oma kannettava, jossa on nettiyhteys.