Toimintasuunnitelma 2020

• Kinkerit 18.7 klo 13.00 Kalavaisella ( Äänekosken vuoro järjestää)
  • Tarinatuokio päätettiin järjestää lämpimien säitten aikaan kesällä
  • Tänä vuonna jatkamme kyläilyjä seuran iäkkäiden jäsenten luona. Ota yhteyttä, jos haluat kutsua seuran väkeä kylään.
  • Tämä on seuramme 75. toimintavuosi. Hallitus on päättänyt juhlistaa merkkivuotta syyskokouksen yhteydessä.

SUOLAHDEN KARJALA-SEURA ry

Toimintasuunnitelma 2019

YLEISTÄ

Vuosi 2019 on seuramme 75. toimintavuosi.

Seuran toiminnan tavoitteena on karjalaisuuden vaaliminen ja perinteen siirtäminen nuoremmille sukupolville sekä jäsentemme tukeminen elämän iloissa ja suruissa.

KOKOUKSET

Seuran kevätkokous pidetään maalis-huhtikuussa ja syyskokous loka-marraskuussa. Hallitus kokoontuu tarpeen mukaan.

SEURAN TAPAHTUMAT

Tarinatuokiot, Yhteislaulutilaisuus, vanhat rakkauslaulut.  Osallistutaan mahdollisuuksien mukaan valtakunnallisiin kesäjuhliin Hämeenlinnassa. Osallistutaan kaatuneiden muistopäivään, praasniekkajuhlaan ja itsenäisyyspäivän viettoon. Järjestetään seuran 75. vuotisvastaanotto,. johon kutsutaan yhteistyökumppaneita, naapuriseurat, piirivastaava ja piirin puheenjohtaja. Lisätään vierailuja varttuneiden luo. Järjestetään arpajaisia varojen hankkimiseksi. Muistetaan merkkipäiviä viettäviä jäseniä. Osallistutaan omaisten niin toivoessa seuran jäsenten siunaustilaisuuteen.

KARJALAN LIITON TAPAHTUMAT

Karjalaiset kesäjuhlat Hämeenlinnassa. Osallistutaan Liiton toimintaan mikäli mahdollista.

KESKI-SUOMEN KARJALAISSEUROJEN PIIRIN JA PIIRIN NAISTOIMIKUNNAN TAPAHTUMAT

Osallistutaan piirin järjestämiin tilaisuuksiin, kokouksiin, kirkkopyhiin ja retkiin mahdollisuuksien mukaan.

SEUROJEN TAPAHTUMAT

Osallistutaan naapuriseurojen järjestämiiin tapahtumiin ja matkoihin. Kinkerit järjrstää tänä vuonna Äänekoski.