Hautausmaavaelluksella 26.8. 2018

Suolahden Tiernapojat                         70 -vuotisjuhlat Suolahdessa

Kotisivujen opiskelua   Keuruulla

Suolahden Karjala-Seuran jäseniä pääsiäisvaelluksessa 8-12.4 Suolahden kirkossa

Opas ottaa vieraat vastaan Jerusalemin portilla ja johdattaa heidät palmunlehvien kanssa kaupunkiin, josta mennään yläsaliin. Siellä nautitaan yöllä leipää ja viiniä, matka jatkuu sieltä puutarhaan, jossa puutarhuri kertoo, mitä on kuullut ja nähnyt. Sieltä mennään palatsin pihalle, jossa Pietari kieltää Jeesuksen kolmasti ja sotilas tulee kertomaan  Jeesuksen vangitsemisesta. Golgatalla hiljentymisen jälkeen näemme avatun haudan, jossa naiset riemuitsevat Jeesuksen ylösnousemisesta. Hienovireisesti toteutettu esitys.

Rakkauslauluja laulettiin Suopungissa 5.5 2019

Suolahden Karjala-Seuran 75-vuotisjuhla 20.10.2019 Suolahden Seurakuntatalolla

Hallitus valmiina ottaamaan vieraita vastaan                              Laukaan edustus  Keskellä sihteeri Kirsi Limatius

Lievestuoreen  edustajat                                                            Äänekosken edustus Pirkko Waclin, Marja-Liisa Taipale ja

puheenjohtaja Kari leppänen

Jukka-pappi saarnaa...                                                     ... Ja juhlaväki kuuntelee tarkasti.

Tellervo lukee päivän tekstin                                                     Kahvipöydän valmistelua

Kahvipöydän antimia: Karjalan käkönen-pikkuleipä...          ...ja sen tekijä