Villa Salmela

karjalaisten kesäkoti palvelee taas 3.6 tiistaista sunnuntaihin!

Aktiivista toimintaa

Kuluvana vuonna teemme perinteisen kotiseutumatkan Sortavalaan kesäkuun alussa, retken Vienan Karjalan runokyliin heinäkuussa sekä teatteriretken Kyyjärvelle ja luontoretken Etelä-Konneveden kansallispuistoon. Toukokuussa järjestämme toritapahtuman Laukaan torilla, paikalla on myyntipöytä ja kahvila. Myynnissä on leivonnaisia, käsitöitä sekä Karjalan Liiton tuotteita, mm. kirjoja.

Seuramme järjestää vuoden aikana erilaisia käsityö- ja leivontakursseja, tarinailtoja sekä osallistuu mm. LC-markkinoille, Tupaswillan perinnepäiville, sekä joulumyyjäisiin. Seuran hallitus kokoustaa säännöllisesti kuukauden tai kahden välein ja tarvittaessa useamminkin. Osallistumme mm. kaatuneiden muistopäivän ja itsenäisyyspäivän juhlallisuuksiin ja seppeleenlaskuihin, jokavuotisiin kesäjuhliin sekä piirin piirakkakilpailuihin.

Seuramme naistoimikunnalta voi myös tiedustella apua erilaisten juhlien järjestämiseen. Yhteystiedot löytyvät Toimihenkilöt- sivulta.

Vuosittain pidettävien kevät- ja syyskokousten yhteydessä pidetään jäsentilaisuus, jossa esim. katsellaan kiintoisia kuvia eri matkoilta tai puuhaillaan muuta karjalaisuuteen liittyvää. Nämä vuosittaiset kokoukset ovat kaikille avoimia ja niihin voi osallistua ilman pelkoa luottamustehtäviin joutumisesta. Toimintaamme osallistuminen on täysin vapaaehtoista.

Seuramme ottaa mielellään uusia aktiivisia toimijoita mukaan, tätä tehdään yhdessä! Vastaanotamme myös lahjoituksia.

Jäsenmaksu 2018

Jäsenyys maksaa 25 € /vuosi

Juurissa on voimaa

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!