Laukaan Karjalaiset ry

Peruttuja ja tulevia tapahtumia

Piirin syyskokous ja puurojuhla

Koronatilanteen vuoksi piirin syyskokousta jouduttiin jälleen siirtämään ja uusi päivä on sunnuntai 15.11.20. Piirin syyskokous ja puurojuhla pidetään Hotelli Keiteleeseessä klo 13 alkaen. Kokouksen lisäksi pikkujouluista ohjelmaa, puuroa ja väskynäsoppaa, arvontaa ja piirin myyntipöytä. Lopuksi vielä kohvit kaakun kera. Karjalan Liiton uusi puheenjohtaja Outi Örn sekä toiminnanjohtaja Pertti Hakanen tulevat Liiton piirikierrokselle. Ennakkoilmoittautumiset pyydetään 7.11. mennessä Kirsille, 0405494837 tai kirsi.limatius(at)olen.to, jotta keittiö tietää valmistaa meille riittävästi evästä.

Tervetuloa joukolla mukaan puurojuhlaan, 120 nopeinta mahtuu mukaan =)
Toimitaan päivitettyjen koronarajoitusten mukaisesti, kasvomaskien käyttö suositeltavaa.

Tupaswillan joulumyyjäiset su 13.12.2020 klo 10-17
Osallistumme Tupaswillan joulumyyjäisiin sunnuntaina 13.12.20, jos koronatilanne ei aiheuta enempää peruutuksia. Myynnissä karjalaisia leivonnaisia, kästöitä ja Liiton tuotteita. Tervetuloa!

Seuramme tämän vuoden tapahtumat on jouduttu perumaan koronan vuoksi. Ensi kesänä matkaillaan taas rajan taa Sortavalaan 30.5.21-2.6.21 ja kiertomatka Petroskoi - Kontupohja - Kidzin saari - Aunus 5.-9.7.2021. Tiedustelut ja ilmoittautumiset Matkakarjala Oy, p. 013-120131, matkanjohtaja Kirsi Limatius, p. 040-5494837 tai kirsi.limatius(at)olen.to.

Aktiivista toimintaa

Toimintamme käynnistyi 3.2.1946.

Olemme jo monena vuonna järjestäneet äitienpäivämyyjäiset mutta vallitsevan epidemiatilanteen vuoksi ne saattavat jäädä tänä vuonna väliin.

Seuramme järjestää vuoden aikana erilaisia käsityö- ja leivontakursseja, tarinailtoja sekä osallistuu mm. LC-markkinoille, Tupaswillan perinnepäiville, sekä joulumyyjäisiin. Seuran hallitus kokoustaa säännöllisesti kuukauden tai kahden välein ja tarvittaessa useamminkin. Osallistumme mm. kaatuneiden muistopäivän ja itsenäisyyspäivän juhlallisuuksiin ja seppeleenlaskuihin, jokavuotisiin kesäjuhliin sekä piirin piirakkakilpailuihin.

Seuramme naistoimikunnalta voi myös tiedustella apua erilaisten juhlien järjestämiseen. Yhteystiedot löytyvät Toimihenkilöt- sivulta.

Vuosittain pidettävien kevät- ja syyskokousten yhteydessä pidetään jäsentilaisuus, jossa esim. katsellaan kiintoisia kuvia eri matkoilta tai puuhaillaan muuta karjalaisuuteen liittyvää. Nämä vuosittaiset kokoukset ovat kaikille avoimia ja niihin voi osallistua ilman pelkoa luottamustehtäviin joutumisesta. Toimintaamme osallistuminen on täysin vapaaehtoista.

Seuramme ottaa mielellään uusia aktiivisia toimijoita mukaan, tätä tehdään yhdessä! Vastaanotamme myös lahjoituksia.

Jäsenmaksu 2020

Jäsenmaksumme vuonna 2020 on 25€.

Yhteystiedot 2020

Hallituksen pj Juhani Anttonen p.0400-216053, anttonen.juhani(at)gmail.com, sihteeri Kirsi Limatius p. 040-5494837, kirsi.limatius(at)olen.to

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!