Laukaan Karjalaiset ry

Aktiivista toimintaa

Toimintamme käynnistyi 3.2.1946.

Olemme jo monena vuonna järjestäneet äitienpäivämyyjäiset mutta vallitsevan epidemiatilanteen vuoksi ne ovat jääneet väliin jo parina vuonna. Toivottavasti jo ensi vuonna pääsemme taas pitämään myyjäiset kevään kynnyksellä.

Seuramme järjestää vuoden aikana erilaisia käsityö- ja leivontakursseja, tarinailtoja sekä osallistuu mm. LC-markkinoille, Tupaswillan perinnepäiville, sekä joulumyyjäisiin. Seuran hallitus kokoustaa säännöllisesti kuukauden tai kahden välein ja tarvittaessa useamminkin. Osallistumme mm. kaatuneiden muistopäivän ja itsenäisyyspäivän juhlallisuuksiin ja seppeleenlaskuihin, jokavuotisiin kesäjuhliin sekä piirin piirakkakilpailuihin.

Seuramme perinnetoimikunnalta voi myös tiedustella apua erilaisten juhlien järjestämiseen. Asiasta voi kysellä lisää seuramme sihteeriltä Kirsi Limatiukselta, yhteystiedot löytyvät täältä

Vuosittain pidettävien kevät- ja syyskokousten yhteydessä pidetään jäsentilaisuus, jossa esim. katsellaan kiintoisia kuvia eri matkoilta tai puuhaillaan muuta karjalaisuuteen liittyvää. Nämä vuosittaiset kokoukset ovat kaikille avoimia ja niihin voi osallistua ilman pelkoa luottamustehtäviin joutumisesta. Toimintaamme osallistuminen on täysin vapaaehtoista.

Seuramme ottaa mielellään uusia aktiivisia toimijoita mukaan, tätä tehdään yhdessä! Vastaanotamme myös lahjoituksia.

Jäsenmaksu 2022

Jäsenmaksumme vuonna 2022 on 25€.

Yhteystiedot 2022

Hallituksen pj Juhani Anttonen p.0400-216053, anttonen.juhani(at)gmail.com, sihteeri Kirsi Limatius p. 040-5494837, kirsi.limatius(at)olen.to

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!