Seurassamme tapahtuu

Kotiseutumatkat

Kuluvana vuonna 2019 matkailimme tuttuun tapaan Sortavalassa 3.-6.6.

Ensi vuonna teemme taas Sortavalan matkan viikolla 23 ja reissaamme heinäkuussa Petroskoista Kidzin saaren kautta Aunukseen. Seuraahan ilmoittelua, ilmoitamme matkoista Laukaa-Konnevesi -lehden seurapalstalla, täällä nettisivullamme sekä Facebookissa (etsihän Laukaan Karjalaiset ry). Lisätietoja tulevista matkoista voit kysellä matkanjohtajalta Kirsi Limatiukselta, puh. 0405494837 tai kirsi.limatius(at)olen.to. Vastuullinen matkanjärjestäjä reissuillamme on aina Matkakarjala Oy.

Huom! Kesäkuun alun Sortavalan matka täyttyy yleensä hyvin nopeasti, joten kyselethän hyvissä ajoin paikkoja.

LC-markkinat Laukaassa 17.8.19

Osallistumme tänäkin vuonna Laukaan Lionsien järjestämille markkinoille, jotka pidetään tänä vuonna Laukaan Satamapuistossa. Kojumme löytyy markkina-alueen rannanpuoleiselta reunalta. Tulehan ostoksille ja tapaamaan tuttuja! Saatavilla karjalaisia leivonnaisia, Karjalan Liiton tuotteita (mm. kirjoja, esiliinoja, kasseja yms.). Kahvihampaan kolotukseen saa myös helpostusta vohveleiden kera. Halutessasi voit myös liittyä seuramme jäseneksi. Huom! Meillä ei käy pankkikortti, joten varaathan käteistä.

Tupaswillan Perinnepäivät 2019

Olemme mukana tänäkin vuonna Tupaswillan Perinnepäivillä la-su 24.-25.8. klo 10-17. Saatavilla karjalaisia leivonnaisia, mm. piiraita, sekä Karjalan Liiton tuotteita (kirjoja, esiliinoja, kasseja ym.). Tuuha siekii haastelemmaa ja tapaamaa tuttuloi!