Laukaan Karjalaiset ry

Kotiseutumatkat

Tämän vuoden kotiseutumatkat jäivät vallitsevan koronatilanteen vuoksi väliin. Ensi vuonna pääsemme toivottavasti taas matkaan! Seuraahan ilmoittelua täällä netissä, seuran Facebookissa sekä Laukaa-Konnevesi-lehdessä.

LC-markkinat Laukaassa 17.8.19

Osallistuimme viime vuonna Laukaan Lionsien järjestämille markkinoille, jotka pidettiin ensimmäistä kertaa Laukaan Satamapuistossa.   Saatavilla oli tuttuun tapaan karjalaisia leivonnaisia, Karjalan Liiton tuotteita (mm. kirjoja, esiliinoja, kasseja yms.). Kahvihampaan kolotukseen sai myös helpostusta vohveleiden kera.

Tupaswillan Perinnepäivät 2019

Olimme mukana viime vuonna Tupaswillan Perinnepäivillä la-su 24.-25.8. klo 10-17. Saatavilla oli karjalaisia leivonnaisia, mm. piiraita, sekä Karjalan Liiton tuotteita (kirjoja, esiliinoja, kasseja ym.). Tänä vuonna Perinnepäivät peruuntuivat vallitsevan koronatilanteen vuoksi. Ensi vuonna osallistumme taas jos vaan epidemia on rauhoittunut ja tapahtumia päästään jälleen järjestämään.