Laukaan Karjalaiset ry

Kotiseutumatkat

Kesäkuinen Sortavalan matka on vallitsevan epidemiatilanteen vuoksi peruttu. Tämän hetkisen tiedon mukaan heinäkuulle suunniteltu Petroskoin matka (Petroskoi-Kidzin saari-Aunus) toteutunee, joten ilmoittautumisia otetaan vastaan. Ilmoitamme muutoksista mahdollisimman pian täällä ja seuran Facebookissa.

Seuraahan ilmoittelua, ilmoitamme matkoista ja muista tapahtumista Laukaa-Konnevesi -lehden seurapalstalla, täällä nettisivullamme sekä Facebookissa (etsihän Laukaan Karjalaiset ry). Lisätietoja tulevista matkoista voit kysellä matkanjohtajalta Kirsi Limatiukselta, puh. 0405494837 tai kirsi.limatius(at)olen.to. Vastuullinen matkanjärjestäjä reissuillamme on aina Matkakarjala Oy.

LC-markkinat Laukaassa 17.8.19

Osallistumme tänäkin vuonna Laukaan Lionsien järjestämille markkinoille, jotka pidetään tänä vuonna Laukaan Satamapuistossa. Kojumme löytyy markkina-alueen rannanpuoleiselta reunalta. Tulehan ostoksille ja tapaamaan tuttuja! Saatavilla karjalaisia leivonnaisia, Karjalan Liiton tuotteita (mm. kirjoja, esiliinoja, kasseja yms.). Kahvihampaan kolotukseen saa myös helpostusta vohveleiden kera. Halutessasi voit myös liittyä seuramme jäseneksi. Huom! Meillä ei käy pankkikortti, joten varaathan käteistä.

Tupaswillan Perinnepäivät 2019

Olemme mukana tänäkin vuonna Tupaswillan Perinnepäivillä la-su 24.-25.8. klo 10-17. Saatavilla karjalaisia leivonnaisia, mm. piiraita, sekä Karjalan Liiton tuotteita (kirjoja, esiliinoja, kasseja ym.). Tuuha siekii haastelemmaa ja tapaamaa tuttuloi!