Laukaan Karjalaiset ry

Kotiseutumatkat

Tämän vuoden kotiseutumatkat jäivät vallitsevan koronatilanteen vuoksi väliin. Ensi vuonna pääsemme toivottavasti taas matkaan! Seuraahan ilmoittelua täällä netissä, seuran Facebookissa sekä Laukaa-Konnevesi-lehdessä.

LC-markkinat Laukaassa 17.8.19

Osallistumme tänäkin vuonna Laukaan Lionsien järjestämille markkinoille, jotka pidetään tänä vuonna Laukaan Satamapuistossa. Kojumme löytyy markkina-alueen rannanpuoleiselta reunalta. Tulehan ostoksille ja tapaamaan tuttuja! Saatavilla karjalaisia leivonnaisia, Karjalan Liiton tuotteita (mm. kirjoja, esiliinoja, kasseja yms.). Kahvihampaan kolotukseen saa myös helpostusta vohveleiden kera. Halutessasi voit myös liittyä seuramme jäseneksi. Huom! Meillä ei käy pankkikortti, joten varaathan käteistä.

Tupaswillan Perinnepäivät 2019

Olemme mukana tänäkin vuonna Tupaswillan Perinnepäivillä la-su 24.-25.8. klo 10-17. Saatavilla karjalaisia leivonnaisia, mm. piiraita, sekä Karjalan Liiton tuotteita (kirjoja, esiliinoja, kasseja ym.). Tuuha siekii haastelemmaa ja tapaamaa tuttuloi!