• Karhulan Karjalaisten kevätkauden tapahtumat 2021​​​

• Vuoden teema on karjalainen identiteetti. Tarinailtojen aiheet ovat teemaa vahvistavia aikamatkoja karjalaiskyliin ja ihmisten elämään tutustumiseen kyläkirjojen, dokumenttien ja jäsentemme kertomusten kautta. Tammi- ja maaliskuussa pidämme koronakaranteenia ja perumme tapaamiset, sillä Kymenlaaksossa korona on vielä leviämisvaiheessa.

• Tapaamispaikka on Kodintalo, Vesivallintie 21 Karhula.

• Peruttu ti 2.2.   klo 18.00 Aikamatka Vahvialaan, Pirkko Ratilainen kertoo suvun kotikylästä ja asukkaista.

• Peruttu to 4.2. klo 15.00  Virikekerho, pannarikahvit.

• Peruttu ti 16.2  klo 18.00  Aikamatka, Vahviala/Koivisto. (Hallitus konoontuu n. klo 20,  tarinoiden jälkeen, tilinpäätös ym vuosikokousasiat).

• Peruttu 2.3  klo 18.00. Vuosikokous. Esiliinanäyttely.

• Peruttu  4.3 klo 15.00  Virikekerho, pannarikahvit.

• Peruttu ti 16.3  klo 18.00  Virpominen/ aikamatka/ kylä?/ henkilö? voit varata.

• Peruttu ti  30.3  klo 18.00  Kässäkerho, villasukkia ym.

• to 1.4  klo 15.00  Virkekerho, pannarikahvit.

• ti 6.4  klo 18.00  Aikamatka/  kylä? / henkiö? voit varata.

• ti 20.4  klo 18.00 Aikamatka Laatokan laineilla, Jaakkima Kirsti Pelkonen. (n. 20.00 Hallituksen kokous. Syksyn ohjelma)

• ti 4.5 klo?? Kevätretki lähiluontoon (Kultaankoski, Latumaja tms).

• to 6.5 klo 15.00 kevätjuhla, yhteislaulua, täytekakkukahvit.

Karjalaisilla Kesäjuhlilla 2019 seuramme jäsen Hanna-Kaisa Kervinen voitti naisten sarjan piirakkamestaruuden. Onnea Hanna-Kaisa!!

Lasten askarteluillassa 29.11.2019 oli mukava jouluinen tunnelma. Askartelimme mm karjala käkösiä ja lippunauhoja.

Vanhempieni synnyinseutu-Lavansaari. Tuula Rauvanto kertoi saarelaisten elämänmuodosta tarinaillassa 17.9.2019.