Wiipuri-sali - tyylikäs kokous- ja juhlahuoneisto

Wiipuri-Yhdistys ry:n kaunis karjalaishenkinen Wiipuri-sali Helsingin Karjalatalossa on varattavissa kokous- ja juhlakäyttöön. Sali on edustava tila, joka sopii kokoustilaksi niin isoille kuin pienille ryhmille, sillä sali on erotettavissa kahdeksi erilliseksi tilaksi. Sali sopii myös erinomaisesti erilaisten perhe- ym. juhlien viettoon. Saliin on mahdollista tuoda oma ruoka- ja juomatarjoilu tai ne voi tilata esim. Karjalatalon ravintolasta Sylvistä. Koko saliin mahtuu 80 henkilöä.

Salissa on käytettävissä:

• Uusittu pienoiskeittiö, josta löytyy kahvinkeitin, jääkaappi, mikroaaltouuni, kahvikalusto noin 70 hengelle ja astianpesukone.
  • Salissa on hyvät äänentoistolaitteet sekä langaton ja langallinen mikrofoni, videotykki, sähkökäyttöinen valkokangas ja DVD-soitin.
  • Piano ja sähköpiano.

Nyt Wiipurisalin varaaminen on todella helppoa!

Otimme käyttöön uuden vaihtoehdon varauksen tekemiseen entisten rinnalle - Vello-nettikalenterin. Voit joko katsella nettikalenterista Sinulle sopivia vapaita aikoja ja sen jälkeen tehdä varauksen nykyiseen tapaan sähköpostilla jorma.koistinen@pp6.inet.fi tai soittamalla p. 050 570 4872 tai varata sali käyttöösi saman tien nettikalenterissa. Nettikalenterissa voit tehdä varauksia vuodelle 2024, ensi vuoden varauksia voi tehdä alkysyksystä lähtien.

Varaamaan pääset klikkaamalla tästä!