Heldinseudun Soanlahtelaiset ry

Aktiivista toimintaa

Yhdistyksemme vietti 40-vuotisjuhlaa marraskuussa 2016 Karjalantalon tiloissa.  Kokosimme tilaisuuteen Soanlahden historiatietoa ja kuvia

kirkoista, kirkkojen esineistöstä, kulttuurista ja kouluista. Juhlassamme esiintyi Viipurin Lauluveikkojen kvartetti.

Osallistuimme  Karjalantalolla pitäjäesittelyyn helmikuussa. Olemme tänä vuonna järjestäneet kolme tarinapäivää. Tarinapäivien teemoina on ollut mm luonto ja maisema Soanlahdella, karjalainen käsityöperinne. Osallistuimme kevät myyjäisiin talkoovoimin.

Pidämme tänäkin vuonna suositun ja jo perinteeksi muodostuneen pikkujoulun ja osallistumme joulumyyjäisiin talkoovoimin.

Pyreät kivat

Jäsenmaksu 2018

Kivennapaseuran jäsenmaksu on 38 €/vuosi (sisältää Kivennapaseuran jäsenmaksun 18€ ja Karjalan liiton jäsenmaksun 20€)

Yhteystiedot 2018

Hallituksen puheenjohtaja Seppo Komonen p. 040 019 1235 seppo.t.komonen@gmail.com Hallituksen varapuheenjohtaja Jyrki Warvas p. 040 568 6314 jyrki.warvas@dnainternet.net Sihteeri Ebba Penttilä p. 040 823 2016 ebba.penttila@gmail.com Suvannon Seutu lehti Vuokselan osalta yhteyshenkilö 1.1.2018 alkaen Seppo Komonen Kompiontie 43 a 51200 Kangasniemi seppo.t.komonen@gmail.com p. 040 019 1235

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!