Helsinginseudun Soanlahtelaiset ry

Tervetuloa mukaan.

Jäsenenä liityt yhteisöön, johon tunnet itsesi aina lämpimästi tervetulleeksi. Saat yhdistyksen tiedotteen kolme kertaa vuodessa. Tilaisuuksissamme voit saada keskustellen perimätietoa Soanlahden historiasta, luonnosta ja maisemasta, kulttuuriperinteestä tai arjen elämästä Soanlahdella. Avustamme mielellämme löytämään lisätietoa Soanlahden kiinnostuksesi kohteista. Jäsenillämme on myös kokemusta ja asiantuntemusta sukututkimuksesta.

Jäsenenä saat Karjalan Liiton neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Karjalankunnaat -jäsenlehden, Karjala-kortin, Karjalan Liiton jäsenkortin, jolla saat alennuksia kesäjuhlien pääsylipuista, matkoista, kursseista, erilaisista tilaisuuksista ja monista myyntituotteista. Välitämme 6-8 kertaa vuodessa julkaistavan Karjalan Liiton uutuskirjeen sähköpostiisi.

Järjestämme tänäkin vuonna tarinapäiviä, suositun pikkujoulun ja osallistumme talkoovoimin Karjalatalon myyjäisiin.

Ilmoittaudu testitilaisuuteen
Jäsenmaksu 2018

Kivennapaseuran jäsenmaksu on 38 €/vuosi (sisältää Kivennapaseuran jäsenmaksun 18€ ja Karjalan liiton jäsenmaksun 20€)

Yhteystiedot 2018

Hallituksen puheenjohtaja Seppo Komonen p. 040 019 1235 seppo.t.komonen@gmail.com Hallituksen varapuheenjohtaja Jyrki Warvas p. 040 568 6314 jyrki.warvas@dnainternet.net Sihteeri Ebba Penttilä p. 040 823 2016 ebba.penttila@gmail.com Suvannon Seutu lehti Vuokselan osalta yhteyshenkilö 1.1.2018 alkaen Seppo Komonen Kompiontie 43 a 51200 Kangasniemi seppo.t.komonen@gmail.com p. 040 019 1235

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!