Tule mukaan

Kuva:Juha Nissinen 2018

Liity jäseneksi-lomake

Tervetuloa mukaan.

Jäsenenä liityt yhteisöön, johon tunnet itsesi aina lämpimästi tervetulleeksi. Saat yhdistyksen tiedotteen kolme kertaa vuodessa. Tilaisuuksissamme voit saada keskustellen perimätietoa Soanlahden historiasta, luonnosta ja maisemasta, kulttuuriperinteestä tai arjen elämästä Soanlahdella. Avustamme mielellämme löytämään lisätietoa Soanlahden kiinnostuksesi kohteista. Jäsenillämme on myös kokemusta ja asiantuntemusta sukututkimuksesta.

Jäsenenä saat Karjalan Liiton neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Karjalankunnaat -jäsenlehden, Karjala-kortin, Karjalan Liiton jäsenkortin, jolla saat alennuksia kesäjuhlien pääsylipuista, matkoista, kursseista, erilaisista tilaisuuksista ja monista myyntituotteista. Välitämme 6-8 kertaa vuodessa julkaistavan Karjalan Liiton uutuskirjeen sähköpostiisi.

Järjestämme tänäkin vuonna tarinapäiviä, suositun pikkujoulun ja osallistumme talkoovoimin Karjalatalon myyjäisiin.

Jäsenmaksu vuonna 2018 on 30€.(Sisältää Karjalan Liiton jäsenmaksuosuuden 20€).

Klikkaamalla alla olevaa kuvaa näet kartan suurennettuna

Leena Ahvalo, puh. 040 7287133, sähköposti:leena.ahvalo@gmail.com

Juurissa on voimaa

"Siellä lapsuusleikkilehdot, marjamaat ja koulutiet, jylhät vaarat, laaksoin kehdot, syömmein syvin painuneet." Soanlahtelaisten laulu.T.J.Suhonen, säv. J.Räsänen

Kysy lisätietoa!

Sähköisen liity jäseneksi-lomakkeen pääset täyttämään klikkaamalla tämän sivun yläkuvansta "liity jäsenski lomake" . Puhelin ja sähköpostitiedot löytyvät yhteystiedot sivulta.

" Jänisjärven rannalla suolatta söisin, kengittä kävelisin, jos vain siel elää saisin."