Tule mukaan

Kuva:Juha Nissinen 2018

Liity jäseneksi-lomake

Tervetuloa mukaan.

Jäsenenä liityt yhteisöön, johon tunnet itsesi aina lämpimästi tervetulleeksi. Saat yhdistyksen tiedotteen 2-3 kertaa vuodessa. Tilaisuuksissamme voit saada keskustellen perimätietoa Soanlahden historiasta, luonnosta ja maisemasta, kulttuuriperinteestä tai arjen elämästä Soanlahdella. Avustamme mielellämme löytämään lisätietoa Soanlahden kiinnostuksesi kohteista. Jäsenillämme on myös kokemusta ja asiantuntemusta sukututkimuksesta.

Jäsenenä saat Karjalan Liiton neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Karjalankunnaat -jäsenlehden, Karjala-kortin, Karjalan Liiton jäsenkortin, jolla saat alennuksia kesäjuhlien pääsylipuista, matkoista, kursseista, erilaisista tilaisuuksista ja monista myyntituotteista. Karjalan Liitonsähköinen uutiskirje ilmestyy jäsenille .

Järjestämme tänäkin vuonna tarinapäiviä, suositun pikkujoulun ja osallistumme talkoovoimin Karjalatalon myyjäisiin.

Jäsenmaksu vuonna 2021 on 32€.(Sisältää Karjalan Liiton jäsenmaksuosuuden 20€).Jäsenmaksun laskutus tapahtuu Karjalan Liitontoimesta.Vuoden 2022 jäsenmaksu pysyy ennallaan.

Klikkaamalla alla olevaa kuvaa näet kartan suurennettuna, Soanlahden kansakoulun, ev.lut.kirkon ja ort.kirkon

Leena Ahvalo, puh. 040 7287133, sähköposti:leena.ahvalo(at)gmail.com

Juurissa on voimaa

"Siellä lapsuusleikkilehdot, marjamaat ja koulutiet, jylhät vaarat, laaksoin kehdot, syömmein syvin painuneet." Soanlahtelaisten laulu.T.J.Suhonen, säv. J.Räsänen

Kysy lisätietoa!

Sähköisen liity jäseneksi-lomakkeen pääset täyttämään klikkaamalla tämän sivun yläkuvansta "liity jäsenski lomake" . Puhelin ja sähköpostitiedot löytyvät yhteystiedot sivulta.