Tapahtumia

Tapahtumia Helsinginseudun Soanlahtelaiset

Vuoden 2020 yhdistyksen tapahtumat päivitetään 8.3.vuosikokouksen jälkeen.

Yhdistyksen vuosikokous pidetään 8.3.2020 klo 13 Karjalatalon Wärtsilä-salissa klo 13. Kokouksessa valitaan puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja vuodeksi 2020 sekä hallituksenjäsenet erovuoroisten tilalle. Yhdistys tarjoaa pullahvit. TERVETULOA!

Yhdistys suunnittelee talkoomatkaa toteutuvaksi toukokuun puolessa välissä 2020. Kts. Leena Ahvalon lähettämä sähköposti 17.1.

Tarinapäivä Helinä Räisäsellä su 22.9.2019 klo 13 Aurinkolahdessa. Kahviraha 5€ yhdistykselle!Tervetuloa!

Sukututkimuksen Geni-iltapäivä la 28.9.2019 klo 14 Karjalatalon Wärtsilä-salissa Helsingissä. Tilaisuudessa käsitellään mm. sukututkimuksen aloittaminen genissä, perustiedot, kirjautuminen. Miten rakennan sukupuun, päivitän ja korjaan tietoja.Voit kutsua mukaan tuttavan, sukulaisen tai perheenjäsenen. Kaikki ovat tervetulleita!

Yhdistyksen tarinahenkinen pikkujoulu la 30.11.klo 13 Karjalatalon Sortavala-salissa Helsingissä. Keskustelemme ja muistelemme elämää Soanlahdella. Voit myös halutessasi esittää oman ohjelmasi, lausua runon tai kysellä sukujuuristasi. Arpajaiset ja yhteislaulua. Toiveenamme on, että toisit pienen lahjapakeitn arpajaisvoitoksi Joulupuuro ja kahvitarjoilu 5€.Tervetuloa!

Karjalatalon joulumyyjäiset 14.12. 2019 klo 10-14. Yhdistyksellämme on myyntipöytä. Teemme talkoovoimin karjalanpiirakoita ja vatruskoita. Myös pikkuleivät ovat kysyttyjä, varsinkin lusikkaleivät. Tuotteillamme on hyvä menekki. Toiveenamme onkin saada uusia osallistujia talkoisiin. Voit toimittaa halutessasi tuotteita myyntiin Karjalatalolle myyjäispäivänä n klo 10 tai ilmoittaudu myyntiavuksi. Lisätiedot Leena Ahvalo ja Leena Ronkainen.

Tapahtumakalenteri
< tammikuu 2020 >