Tapahtumia

Tapahtumia Helsinginseudun Soanlahtelaiset

Kävelyretki Seurasaaressa su 18.8.2019 klo 13

Seurasaari viettää tänä vuonna 110-vuotisjuhlaa. Seurasaari Soi-tapahtumassa 16.-20.8.on runsaasti ohjelmaa;mm. musiikkiesityksiä, konsertteja, kansantanssiesityksiä, nukketeatteria. Päätimme toteuttaa retken Seurasaaressa kävellen ja tutustuen ohjelmatarjontaan sekä museoihin.

Museotaloihin on pääsymaksu 10 e, eläkeläisliput 7 e, lapset 4-7 v. 4 euroa. Pääsylipun voit ostaa paikanpäällä käteisellä tai pankkikortilla infokioskista. Museokortti käy myös maksuksi. Pääsylippu oikeuttaa seuraamaan museotalojen ohjelmia ja tutustumaan kirkkoon.

Seurasaaren bussi 24 lähtee Erottajalta klo 12.33. Lasipalatsin pysäkiltä, Sokoksen edestä pääsee mukavasti Seurasaaren päätepysäkille, perillä klo 12.55.Omalla autolla tulevien kannattaa varata hieman aikaa paikoituspaikan hakemiseen/odotteluun. Tapaamme päätepysäkin luona Seurasaaren sillanpäässä su 18.8. klo 13. Pyydäthän seuratutunkin mukaan retkelle. TERVETULOA !

Suunnitelmassamme ovat tarinapäivät (2 tilaisuutta), Geni-ilta sukututkimuksesta kiinnostuneille ja pikkujoulu. Tapahtumien ja ajankohtien täsmennyttyä täydennämme tähän tiedot sekä lähetämme syystiedotteen sähköisenä sekä kirjepostina jäsenille, joilla on käytössä vain postiosoite.

Tapahtumakalenteri
< elokuu 2019 >