Tapahtumia

Tapahtumia Helsinginseudun Soanlahtelaiset

Tarinapäivä Helinä Räisäsellä su 22.9.2019 klo 13 Urheilukalastajankuja 2 A 13, Aurinkolahdessa. Kahviraha 5€ yhdistykselle!Tervetuloa!

Sukututkimuksen Geni-iltapäivä la 28.9.2019 klo 14 Karjalatalon Wärtsilä-salissa Helsingissä. Tilaisuudessa käsitellään mm. sukututkimuksen aloittaminen genissä, perustiedot, kirjautuminen. Miten rakennan sukupuun, päivitän ja korjaan tietoja.Voit kutsua mukaan tuttavan, sukulaisen tai perheenjäsenen. Kaikki ovat tervetulleita!

Yhdistyksen tarinahenkinen pikkujoulu la 30.11.klo 13 Karjalatalon Sortavala-salissa Helsingissä. Joulupuuro ja kahvitarjoilu 5€.Tervetuloa!

Karjalatalon joulumyyjäiset 14.12. 2019 klo 10-14. Yhdistyksellämme on myyntipöytä. Teemme talkoovoimin karjalan- piirakoita ja vatruskoita. Myös pikkuleivät ovat kysyttyjä, varsinkin lusikkaleivät. Tuotteillamme on hyvä menekki. Toiveenamme onkin saada uusia osallistujia talkoisiin. Voit toimittaa halutessasi tuotteita myyntiin Karjalatalolle myyjäispäivänä n klo 10 tai ilmoittaudu myyntiavuksi. Lisätiedot Leena Ahvalo ja Leena Ronkainen.

Tapahtumakalenteri
< lokakuu 2019 >