Ylärivin kuvissa, Kuusankosken uudella hautausmaalla Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkillä 2018, Kansallispukunäyttely kesäjuhlilta 2013, Seuran kesäretkellä Heinäveden Valamossa  20.8.2013, Pääsiäsmyyjäiset S-Marketin Kuusantorin aulassa 22.3.2018. Alarivin kuvissa seuramme jäseniä marssimassa Kuusankosken-Karjalaseuran kulkueessa, karjalaisten kesäjuhlassa Hämeenlinnassa 2019, ja tarinakerhon osallistujia Seurakuntalossa. Kesäisiä kuvia Kontlammen saunaillasta. Kymenlaakson piirin kulttuuripäivä Orilammella 18.8.2019. Aiheena Talvisodan henki ja Raatteentie - myytinmurtaja, näkökulmia sotahistoriaan by Teemu Keskisarja.                                             Tarinakerhossa vieraana oli 28.10.2019 Karjala- lehden "kapellimestari", päätoimittaja Markus Rissanen. Juttuu ja tarinaa piisas koko kerhon keston ajan! Karjala- lehdessä, joka ilmestyi 7.11.19 oli kuva ja juttu vierailusta.

Jäsenmaksu 2019

Seuramme jäsenmaksu 2019 on 30€/hlö.

Yhteystiedot 2019

Hallituksen puheenjohtaja Seija Ämmälahti p. 040 5392121 seija.ammalahti(at)pp.inet.fi Hallituksen varapuheenjohtaja Esko Käki p. 0400 753908 esko.kaki(at)netti.fi Sihteeri Heikki Kiviluoto p. 040 8096747 heikki.kiviluoto(at)hotmail.com Rahastonhoitaja, jäsenrek.vastaava Anja Sulku p. 040 7194147 anja.sulku(at)pp.inet.fi

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!