Ylärivin kuvissa, Kuusankosken uudella hautausmaalla Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkillä 2018, Kansallispukunäyttely kesäjuhlilta 2013, Seuran kesäretkellä Heinäveden Valamossa  20.8.2013, Pääsiäsmyyjäiset S-Marketin Kuusantorin aulassa 22.3.2018. Alarivin kuvissa seuramme jäseniä marssimassa Kuusankosken-Karjalaseuran kulkueessa, karjalaisten kesäjuhlassa Hämeenlinnassa 2019, ja tarinakerhon osallistujia Seurakuntalossa. Kesäisiä kuvia Kontlammen saunaillasta. Kymenlaakson piirin kulttuuripäivä Orilammella 18.8.2019. Aiheena Talvisodan henki ja Raatteentie - myytinmurtaja, näkökulmia sotahistoriaan by Teemu Keskisarja.

Piirakkatalkoita ja ruoanlaittotalkoita pidettiin keväällä ja syksyllä. Kuvissa seuran seuramme jäsenet ahkerina syksyllä 2019 pidetyissä talkoissa. Tarinakerhossa vieraana oli 28.10.2019 Karjala- lehden "kapellimestari", päätoimittaja Markus Rissanen. Juttuu ja tarinaa piisas koko kerhon keston ajan! Karjala- lehdessä, joka ilmestyi 7.11.19 oli kuva ja juttu vierailusta. Tarinakerho 25.11.2019, vietimme tarinoinnin ohella  "toimintapäivää", jolloin harjoiteltiin käden taitoja. Anja Sulku näytti ihan alusta alkaen, miten etupistokirjontaa tehdään, ja Leo Vuorinen kertoi ja näytti käytännössä, kuinka verkko paikataan ja pauloitetaan, ja noita kumpiakin seurattiin silmä tarkkana ja otettiin oppia. Kävimme 30.11.2019 sytyttämässä kynttilät talvisodan alkamisen muistopäivänä Karjalaan jääneiden muistomerkillä. Itsenäisyyspäivänä 6.12.2019 veimme kynttilät Karjalaan jääneiden muistoppaadelle ja osallistuimme lippukulkueeseen ja seppeleenlaskuun sankaripatsaalla.

Alhaalla kuvia seuramme jouluruokailusta, joka pidettiin 16.12.2019 Kymin Huvilassa. Ohjelmassa oli mukavaa yhdessäoloa, joululauluja, puhetta ja tietenkin hyvää jouluruokaa.

Alimpana löytyy kuvia, kun Itsenäisyyspäivänä 6.12.2020 veimme kynttilät Karjalaan jääneiden muistopaadelle erilaisessa tunnelmassa, koronaepidemian takia olimme kuvissa hiukan eri näköisinä, kuin muulloin.  Jouluruokailussa 7.12.2020 olimme myös koronaepidemian vuoksi suojautuneet, paitsi ruokailun aikana. Saimme kuulla ruokailun lisäksi myös korkeatasoista musiikkia, karjalaisia lauluja ja unkarilaista musiikkia, jota meille esitti taidokkaasti kanttori Pekka Ainali ja viulisti Arvo Saaristo.

Jäsenmaksu 2021

Seuramme jäsenmaksu v. 2021 on 30 eur/jäsen, jonka liitto perii suoraan jäseneltä. (Karjalan Kunnaat -lehden yhteydessaä tulee pankkisiirto). Jos jäsen kuuluu lisäksi johonkin liittoon kuuluvaan yhteisöön, sukuseuraan, tms., niin tuohon 30 euroon on lisätty ko. yhteisön jäsenmaksu.

Yhteystiedot 2021

Hallituksen puheenjohtaja Seija Ämmälahti p. 040 5392121 seija.ammalahti(at)pp.inet.fi Hallituksen varapuheenjohtaja Esko Käki p. 0400 753908 esko.kaki(at)netti.fi Sihteeri Heikki Kiviluoto p. 040 8096747 heikki.kiviluoto(at)hotmail.com Rahastonhoitaja, jäsenrek.vastaava Anja Sulku p. 040 7194147 anja.sulku(at)pp.inet.fi

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!