Kuusankosken Karjalaseuran historia

Kuusankosken Karjalaseuran kuvia vuosien varrelta

Kymmenvuotisjuhlien yhteydessä  11.9.1955 toteutui seuran ensimmäinen päätavoite .  Kuva vasemmalla, Kuusankosken  uudella hautausmaalla paljastettiin Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkki.

Kuvassa oikealla, ”Kuusaan evakot muistelee” kirja julkaistiin 2011.  Se on seuramme jäsenten kirjoittajapiirissä  kirjoittamia tarinoita omasta karjalaisuudesta.

Seppeleenlasku

Jäsenmaksu 2024

Seuramme jäsenmaksu v. 2024 on 30 eur/jäsen, jonka liitto perii suoraan jäseneltä. (Karjalan Kunnaat -lehden yhteydessaä tulee pankkisiirto). Jos jäsen kuuluu lisäksi johonkin liittoon kuuluvaan yhteisöön, sukuseuraan, tms., niin tuohon 30 euroon on lisätty ko. yhteisön jäsenmaksu.

Yhteystiedot 2023

Hallituksen puheenjohtaja Seija Ämmälahti p. 040 5392121 seija.ammalahti(at)pp.inet.fi Hallituksen varapuheenjohtaja Esko Käki p. 0400 753908 esko.kaki(at)netti.fi Sihteeri Ulla Maija Bergman p. 0405590251 umabee52(at)gmail.com Rahastonhoitaja, jäsenrek.vastaava Anja Sulku p. 040 7194147 anja.sulku(at)pp.inet.fi

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!