Kuusankosken Karjalaseura ry

Tervetuloa mukaan! Jäsenedut: Jäsenlehti Karjalan Kunnaat Karjalakortti alennuksia hotellihuonehinnoista alennuksia laivaristeilyhinnoista alennuksia kirjojen hinnoista Karjalan Liiton tuotteita Naukion kukkasta alennus n 10%

Karjalaiset kesäjuhlat 2018

Karjalaiset kesäjuhlat on Karjalan Liiton vuosittainen suurtapahtuma, joka kerää kolmipäiväiseen juhlaan tuhansia paikkakuntalaisia ja karjalaisjuurisia kävijöitä.

Vuoden 2018 kesäjuhlat järjestettiin Kymenlaaksoon ja tapahtumapaikkana oli Kouvola 15.-17.6.2018.

Kolmipäiväinen tapahtuma kerää vuosittain arviolta 6000 – 8000 kävijää. Tilaisuuksien yhteenlaskettu osallistujamäärä on edellisinä vuosina ollut 17 000 – 20 000 henkilöä.

• kesäjuhlien toimikunnissa oli mukana Heikki Kiviluoto, Esko Käki, Helka Tattari ja Annali Koskimies
  • talkoolaisia kesäjuhliin osallistui 21 henkilöä, talkootunteja 327 h.
  • kulkueessa oli seuran lippu, lipun kantajana Esko Käki  ja airueina Irma Kettula ja Seija Ämmälahti
Jäsenmaksu 2019

Seuramme jäsenmaksu v. 2019 on 30 euroa, joka sisältää Karjalan Liiton ja Karjalaisseurojen Kymenlaakson piirin jäsenmaksut.

Yhteystiedot 2019

Hallituksen puheenjohtaja Seija Ämmälahti p.040 5392121 seija.ammalahti(at)pp.inet.fi Hallituksen varapuheenjohtaja Esko Käki p.0400 753908 esko.kaki@netti.fi Sihteeri Heikki Kiviluoto p.040 8096747 heikki.kiviluoto(at)hotmail.com Rahastonhoitaja, jäsenrek.vastaava Anja Sulku p.040 7194147 Muistamiset, Leena Heimonen p. 0407225805

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!