Tuuha siekii mukkaa toimimaa, nii yhes myö saahaa enemmä aikaseks!

Seuramme ylläpitää museota, järjestämme paljon tapahtumia, kokoonnumme tarinatupaan, tuunaustupaan, pidämme kerhoa lapsille..

Seuran tuotteita ja omalla logolla varustettuja adresseja on saatavana museolta.

Seuralla on tukiraha jäsenten käyttöön: jos sinulla on kulkemisvaikeuksia, ota yhteyttä hallituksen jäseniin, järjestämme kuljetuksen.

Seuralla om käytössään teltta ( 4 x 4) ja kolme kappaletta ( 3 x 3) telttoja ja koottavia toripöytiä, tuoleja, kahvinkeittimiä sekä 7 kappaletta 3 litran´kahvitermoksia, joita voi vuokrata seuralta. Seura kuljettaa ja pystyttää teltat.

Kultaseppäliike Laatukoru Hyvinkäällä tarjoaa alennusta kelloista, pöytähopeoista ja koruista seuran jäsenille. Karjalan Liiton voimassaolva jäsenkortti on oltava mukana ostoksia tehdessä.

Muut jäsenedut ovat Karjalan Liiton jäsenedut eli Karjala-kortti, neljä kertaa vuodessa ilmestyvä Karjalan Kunnaat -jäsenlehti sekä alennuksia erilaisiin Karjalan Liiton tilaisuuksiin. mm. Karjalaisille kesäjuhlille ja joihinkin muihin tilaisuuksiin liput ovat Karjala-kortilla tuntuvasti edullisempia.

Seura lähettää vuosittain kaksi jäsenkirjettä. Tammikuun jäsenkirjeessä on alkuvuoden toimintakalenteri ja mukana on myös jäsenmaksulasku.

Elokuun jäsenkirjeessä kerrotaan syyskauden toiminnasta ja tapahtumista.

Liittymislomake

Tule mukaan toimintaan

Talkoolaisia tarvitaan erityisesti seuraaviin tehtäviin

- Lastenkerhotoimintaan tarvitaan ohjaajia

- Emäntä- ja isäntätoimikunnat tarvitsevat lisää käsipareja erilaisiin tehtäviin

- Museon esittelyyn tapahtumapäivinä sekä museon kunnostustehtäviin

- Seuran tuotteiden myyntitehtäviin eri tapahtumissa

Jäsenmaksu 2019

Hyvinkään Karjala-seuran jäsenmaksu on 30 euroa, joka sisältää Karjalan Liiton jäsenmaksun 20 e), nuorilta 15 euroa (18 - 24), lapsilta ei peritä jäsenmaksua

Yhteystiedot 2019

Hyvinkään Karjala-seura ry.
Y-tunnus: 1887951-9
Osoite: Kankurinkatu 4 - 6 H-talo,
05800 Hyvinkää
Sähköposti: hyvinkään.karjala-seura@gmail.com
Pankkitili: FI58 5062 2032 2750 13

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!