Villa Salmela

Karjalaisten Kesäkoti (Villa Salmela) on tarkoitettu karjalaisten lomanvietto- ja virkistyspaikaksi, mutta on kuitenkin avoin kaikille asiakkaille kesäkaudella kahvion muodossa. Kaunista kartanoa, tiloja sekä rantasaunaa vuokrataan myös laadukkaiden juhlien, seminaarien ja illanviettojen pitopaikaksi. Tulethan rohkiasti käymään ja kyseleppä lisää niin myö autetaan siuta kotiutummaan! Tarkastele ja varaa tapahtuma tai rantasauna Villa Salmelasta tästä! Lisätietoja Villa Salmelaa hallinnoivan Pääsky Ry:n toiminnasta löydät Karjalan Liiton sivuilta: https://www.karjalanliitto.fi/karjalan-liitto/jasenyhteisot/piiri-ja-liittoyhdistykset/paakaup.seudun-karjal.yhteisot-paasky-ry.html

Jäsenmaksu 2023

Vpl.Pyhäjärvi-seura ry:n jäsenmaksu on 10€. Karjalan liiton jäsenmaksun 20€ voit maksaa tämän tai jonkun muun seuran kautta.

Yhteystiedot 2023

Hallituksen jäsenet: pj Riitta Hirvonen,puh.0504147359 ja email:riitta.hirvonen@kotikone.fi. Varapj Marketta Mattila. Rah.hoit., jäs.rek. Kaisa-Liisa Korhonen puh. 050 5905433 ja email: kaisaliisako@gmail.com., siht. Anna-Kaisa Puranen. Muut jäsenet: Mervi Hopia, Hannu Huuhka,Ville Ijas, Mika Puranen ja Päivi Seppänen

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseniksimme!