Vpl. Pyhäjärvi-seura kokoontuu pääsääntöisesti Karjala-talolla (Käpylänkuja 1, 00610 Helsinki)
Kulkuyhteydet: raitiolinja no 1  ja  bussit 57 (Itäkeskus), 65 (Rautatieasema/Sörnäinen) ja 69 (Kamppi/Pasila)

SEURAN TOIMINNASTA

* Jäsenistöltä saatujen ideoiden pohjalta on seura käynyt tutustumassa mm. Eduskuntataloon, Yleisradioon ja Suomen Kansallisoopperaan,                   joihin on saatu pyhäjärveläisjuuriset oppaat.
* Kaksi kertaa on osallistuttu Karjalaisiin ruokapitoihin Huopalahden kirkolla, jossa pääkokkina on toiminut kunniapuheenjohtajamme Juhani Forsberg. Karjalan Liiton piirakkamestarina hän on pitänyt piirakkakursseja.
* Jäsentilaisuuksissa Karjala-talolla on aina joku teema. Seuran hallitus on vieraillut  Vpl.Pyhäjärvi-kerhoissa Tampereella ja Lahdessa.  Asuuhan seuran jäseniä aina Jyväskylää myöten.

VUOSI 2022    on seuramme 65.toimintavuosi

Kevään toiminnan toteutumiseen vaikutti vielä koronaepidemia. Ystävyyttä yli pitäjärajojen -tilaisuus helmikuulta peruutettiin.  Sääntömääräinen kevätkokous  Karjala-talolla toteutui Palmusunnuntaina 10.4. Yläsalissa. Seuran jäsenille lähetettiin jäsenkirjeitä.

Syksyn toiminnasta

Seuran jäsenille on lähetetty jäsenkirje 4 / 2022 marraskuun alussa. Seuran hallitus on sopinut yhteistyöstä Karjala-talolla toimivien Kirvu-kerho ry:n ja Hiitolaiset ry:n kanssa. Kerran kuussa sunnuntaisin klo 15  pidetään Tarinailta Wiipuri-salissa. Jokainen seura vuorollaan vastaa ohjelmasta. Kahviraha 5€ sisältää myös arpajaiset.

su 11.9. Kirvu-kerho

su  9.10. Hiitolaiset

su 20.11. klo 14 - 15 Vpl. Pyhäjärvi-seuran vuosikokous Takkahuoneessa. Sieltä siirrytään klo 15 Wiipuri-saliin

su 4.12. Puurojuhla

Edellisten vuosien toiminta siirretään toiseen lokeroon.